מה חשוב לדעת על חומר ניקוי למכונת שטיפה?

חומר ניקוי למכונת שטיפה, מ.ש.ע.ר
אפריל 15, 2023 0 Comments

אתה מכיר את ההרגשה הזו, כשרק ביליתי שעה או שעתיים בקרצוף הרצפה. סוף סוף יוצא לך לשטוף ולייבש, ואז אתה מבין שאתה עדיין צריך לנקות את המכונה? זה לא כיף! אז אני אחסוך לך קצת זמן: השתמש בסבון בעל קצף נמוך עם מכונת קרצוף הרצפה שלך – זה יעזור למנוע הצטברות שאריות ולשמור על המכונה שלך במצב טוב במשך שנים רבות.

למה משמשת מכונת שטיפה?

מכונות קרצוף רצפות משמשות לניקוי רצפות. ניתן להשתמש בהם במסגרות מגורים ומסחר, אך הם נפוצים ביותר בבתי ספר, בתי חולים ומוסדות אחרים שיש להם שטחים גדולים של ריצוף הזקוקים לניקוי תקופתי.

מקרצפות רצפות מגיעות בשלושה סוגים עיקריים: דגמי דחיפה ידנית; דגמים חשמליים הדורשים חשמל משקע; וגרסאות המופעלות על סוללות ללא כבל כלל. מגבי דחיפה ידניים מיועדים לעבודות ניקיון קלות שבהן אין הרבה מים או סבון מעורבים – לדוגמה, אתה יכול להשתמש באחד לאחר טאטא את הלכלוך מרצפות העץ שלך עם מטאטא. לדגמים חשמליים יש בדרך כלל חיבורים כמו מגבים ומברשות המאפשרים להם להסיר לכלוך בצורה יעילה יותר מאשר מגב ידני היה לבדו; עם זאת, כלים אלו דורשים תחזוקה נוספת כגון החלפת מברשות בלויות מעת לעת מכיוון שהן נשחקות במהירות עם הזמן עקב שימוש רב במהלך הפעלות ניקיון רגילות על ידי מנקים מקצועיים שעובדים במשרה מלאה בכל יום לאורך מסלולי הקריירה שלהם (כמוני!). אפשרויות המופעלות באמצעות סוללה מציעות נוחות מכיוון שהן אינן דורשות כבלים כלשהן, אך הן עדיין מספקות תפוקת חשמל מספקת

לעשות עבודה טובה בניקוי רצפות. החיסרון היחיד למגבים המופעלים על ידי סוללה הוא שהם אינם מספקים כוח רב כמו עמיתיהם המתחברים, מה שיכול להפוך אותם לפחות יעילים בהסרת לכלוך וכתמים עקשניים מהמשטחים הקשים שלך.

המגב הטוב ביותר לרצפות אריחים הוא דגם דחיפה המשתמש ברפידות מיקרופייבר. מטליות אלו עשויות מחומרים סינתטיים שאינם שורטים משטחים כאשר משתמשים בהם לניקוים וניתן לנקות אותם בקלות במכונת הכביסה לאחר השימוש. הם גם סופגים מאוד, מה שאומר שהם לא ישאירו לכלוך מאחור כשתסיימו לנקות.

האם אפשר לשים סבון במכונת שטיפה?

כן, אתה יכול לשים סבון בשפשפת רצפות. סבון משמש לניקוי רצפות ולהסרת כתמים, לכלוך ושומן מהן. אם אתה לא רוצה להשתמש בסבון על הרצפות שלך אז אל תכניס אותו למכונה!

לסבון שימושים רבים: ניתן להשתמש בו כשמפו לשיער; כאמבט קצף לאמבטיות; כשטיפת ידיים; כחומר ניקוי למדיח כלים (לא מומלץ); כחומר ניקוי כביסה (שוב לא מומלץ) וכו'…

סבון משמש לניקוי רצפות ולהסרת כתמים, לכלוך ושומן מהן. אם אתה לא רוצה להשתמש בסבון על הרצפות שלך אז אל תכניס אותו למכונה!

לסבון שימושים רבים: ניתן להשתמש בו כשמפו לשיער; כאמבט קצף לאמבטיות; כשטיפת ידיים; כחומר ניקוי למדיח כלים (לא מומלץ); כחומר ניקוי כביסה (שוב לא מומלץ) וכו'… סבון משמש לניקוי רצפות והסרת כתמים, לכלוך ושומן מהן. אם אתה לא רוצה להשתמש בסבון על הרצפות שלך אז אל תכניס אותו למכונה!

באיזה סוג סבון רצוי להשתמש במכונת שטיפה חשמלית?

כאשר אתם מחפשים חומר ניקוי למכונת שטיפה, מ.ש.ע.ר, קחו בחשבון שזה לא זהה לסוגי סבון אחרים. תרצה לחפש פורמולה דלת קצף שלא תשאיר שאריות על הרצפות שלך. ישנם מספר מותגים שונים הזמינים בכל חנות כלבו או מכולת מקומית – רק וודא שאתה בוחר באחד שתוכנן במיוחד לשימוש עם מכונות אלה!

אם יש לך שאלות על מאמר זה או על חומרי ניקוי באופן כללי, אנא השאר תגובה למטה. נשמח לשמוע ממך!

עליך להשתמש בסבון בעל קצף נמוך עבור מכונת קרצוף הרצפה שלך כדי למנוע הצטברות שאריות.

סבון הוא חומר ניקוי. הוא מסיר לכלוך ומזהמים אחרים מהמשטחים ומשאיר אותם נקיים ומבריקים. סבונים מורכבים משמנים, שומנים או חומצות בשילוב עם מים. רמת ה-pH של תמיסת סבון קובעת עד כמה היא תהיה יעילה בהסרת הלכלוך מהריצוף שלך – ככל שרמת ה-pH נמוכה יותר, כך היא תעשה עבודה טובה יותר בהסרת מזהמים כמו כתמי שמן או כתמי שומן.

סַבּוֹן הם מגיעים בצורות רבות ושונות – שמפו נוזלי למוצרי טיפוח השיער הם דוגמה אחת לסבונים שתוכלו להשתמש בהם כל יום! אבל אם אתה רוצה לנקות את רצפת המוסך שלך באמצעות מכונת קרצוף רצפות (המשתמשת במים חמים), אז חשוב להשתמש בסבון בעל קצף נמוך מכיוון שחומרי ניקוי בעלי קצף גבוה עשויים להשאיר שאריות על כל סוג של משטח כולל רצפות עץ שיכולות לאחר מכן להזיק למשטחים הללו לאורך זמן עקב חשיפה מתמשכת באמצעות בלאי הנגרם על ידי אנשים שעוברים עליהם מדי יום וכן מי גשמים הנכנסים לסדקים שנוצרו בין לוחות היוצרים מגע עם בטון שמתחתיו במקום שבו חומרים אלו נפגשים זה עם זה – גורמים לרקבון/ ריקבון וכו'. .

עם קצת מחקר, אתה יכול למצוא את הסבון הטוב ביותר עבור מכונת קרצוף הרצפה שלך. ודא שהוא דל קצף ואינו משאיר שאריות על הרצפות שלך.