תוספת שיער קשת – מה שאתה צריך לדעת

תוספת שיער קשת
דצמבר 22, 2022 0 Comments

אם אתה שוקל להשתמש בתוספת שיער קשת, אתה צריך לדעת כמה דברים לפני שתנסה את זה. ראשית עליכם להבין מהי תוספת שיער קשת, איך הם עובדים וכמה זמן הם נמשכים. ברגע שאתה יודע מהן תוספות השיער הללו וכיצד להשתמש בהן, אתה יכול להמשיך בתהליך ההתקנה.

מהו תוספת שיער קשת?

תוספת שיער קשת היא חלקת שיער קלה לשימוש שאינה מחוברת לשיערו של הלקוח עצמו. במקום זאת, הוא יושב על הראש כמו כתר. הוא מוחזק במקום עם חוט נסתר. לעומת זאת, מרבית תוספי השיער מחוברים לשיערו של הלקוח עצמו.

כדי להחיל תוספת זו, הלקוח צריך לצחצח אותו בעדינות. יש להרחיק את החוט מהקרקפת. הקשת לא צריכה לנוע כאשר הראש מטלטל. לאחר מכן, ניתן לעצב את הקשת כמו שיער טבעי. ריסוס שיער יכול לתת לתוסף גימור מבריק. הנוהל ייקח לא יותר מ -15 דקות. תוך כדי יישום קשת, הלקוח צריך לזכור לשמור על החלק הקדמי של שיערו כך שהוא משתלב באופן טבעי בשיער משלו.

קל ליישם תוספות שיער בקשת קשת ולטפל בהן. הם לא פוגעים בשיער כפי שעושים תוספות שיער אחרות. בנוסף, הם אינם דורשים דבק, שמשמעותו פחות סיכון לפגיעה בשיער. בנוסף, ניתן להתקין תוספת שיער קשת תוך פחות משלושים שניות. לעומת זאת, תוספת שיער מארגת עשויה לארוך חצי שעה ומעלה.

תוספות שיער קשת מגיעות במגוון צבעים ואורכים. לקבלת התוצאות הטובות ביותר, בחר תוספת שיער קשת התואמת את הגוון של השיער שלך. אם צבע השיער הטבעי שלך אינו תואם את הצבע הרצוי שלך, אתה יכול לצבוע את התוסף גוון בהיר יותר אם תרצה. בנוסף, תוספות שיער קשת זמינות בגדלי תיל שונים. לצורך התאמה נוחה, תוספת שיער קשת צריכה להיות באורך של 15 עד 22 ס"מ.

כמה זמן מחזיקות תוספות שיער קשת?

תוספות שיער קשת הן הרחבות מקשה אחת שניתן ליישם תוך שניות. הם ממלאים את הצדדים ואת גב השיער, נותנים מראה טבעי מייד. בניגוד לסוגים אחרים של תוספות שיער, שעשויות להימשך רק שישה חודשים, תוספי קשת יכולים להימשך עד 24 חודשים בזהירות נאותה.

תוספות שיער קשת הן דרך פופולרית להוסיף נפח ואורך לשיערך ללא טרחה של צביעה או פגיעה בשיער הטבעי שלך. הם זמינים בצבעים ובעוביים שונים, וניתן להסיר אותם בקלות. הם גם לא דורשים שום נגיעות. הם נטולי תחזוקה לחלוטין.

כפי שמשתמע מהשם, תוספות שיער קשת הן Wefts העשויות משיער אנושי. המחצית הקדמית היא חוט גמיש, ואילו המחצית האחורית עשויה משיער תפור-אטקר. חתיכות השיער הללו נחתכות בחלק האחורי של הראש. מכיוון ששיער טבעי אינו בעל צפיפות מעגלית, הוא נוטה להשאיר בליטה חתוכה בחלק האחורי של הראש. תוספות שיער קשת מגיעות ברמות איכות שונות, ולכן עליך לבקש מהסטייליסט שלך ייעוץ לבחירתך.

בנוסף להיותו חתיכות שיער קשתות נוחות, יכולים להימשך עד ארבעה חודשים בזהירות נאותה. הם בחירה מצוינת עבור נשים שרוצות להוסיף נפח לשיערן, אך אינן רוצות להשקיע במחויבות ארוכת טווח. אם אתה עדיין לא בטוח, אתה תמיד יכול לקרוא ביקורות על תוספת שיער בקשת כדי לעזור לך להחליט איזה מהן מתאים לך.

טיפים לשימוש בתוספות שיער קשת

אם אתם מתכננים ללבוש תוספי שיער בקשת, עליכם לעקוב אחר טיפים מסוימים בכדי לגרום לו להיראות טבעי ונטול פגמים. ראשית, הקפידו לנקות את שיערך היטב. עליך להשתמש במזגן לחות. יש להשאיר את המזגן הזה על שיערך למשך 5-10 דקות. לאחר מכן, עליך לשטוף אותו היטב ולהניח את תוספת השיער בקשת. ואז, סחטו בעדינות את עודפי המים מהשיער. לאחר שתסיים, תן לשיער שלך להתייבש מעצמו.

עליכם לבחור גם את הצבע הנכון לתוספי שיער הקשת שלכם. צבעים תואמים יעזרו להסתיר ימי שיער רעים ולתת לך מראה טבעי. תוספי קשת שיער אנושי זמינים בצבעים רבים וניתן לצבוע אותם כך שתתאים לצבע השיער שלך. בדרך זו תוכלו לשנות בקלות את המראה שלכם מתי שתרצו.

יש להתקין היטב את תוספות השיער בקשת כדי למנוע מהם לרדת בקלות. עדיף לחבר את התוסף עם פס תיל. החלק העליון של רצועת התיל צריך להיות במרחק סנטימטר אחד מקו השיער, ואילו יש לחתוך את החלק התחתון ממש מעל לעורפת. אתה יכול גם למקם את פס התיל בזווית ספציפית לקשת הענן להישאר במקום.

יתרון נוסף של תוספות שיער בקשת הוא שהם לא פוגעים בשיער שלך. שלא כמו תוספי קליפ-אין, הם לא מחוברים לשיער האמיתי, כך שלא תצטרך לדאוג למשוך את השיער האמיתי שלך. כמו כן, תוספות שיער בקשת נוחות ללבוש. מכיוון שהם לא קשורים לשיער אמיתי, הם מושלמים למתחילים.

למידע נוסף על תוספות שיער קשת, הקליקו כאן: https://www.shehair.co.il/%D7%AA%D7%95%D7%A1%D7%A4%D7%95%D7%AA-%D7%A9%D7%99%D7%A2%D7%A8/%D7%A7%D7%A9%D7%AA-%D7%94%D7%A7%D7%A1%D7%9E%D7%99%D7%9D/