ראש דיו לכל סוגי המדפסות

נובמבר 30, 2022 0 Comments

כשזה מגיע לקניית ראשי דיו למדפסת שלך, אתה עלול להיות מבולבל. קודם כל, איזה סוג אתה צריך לקנות? יש סוגים רבים של ראשי דיו. אבל, האם זה אפשרי להשתמש בסוג אחד של דיו בכל סוגי המדפסות? במאמר זה, נדון בהבדלים בין סוגים שונים של דיו ונעזור לך לקבוע איזה סוג של דיו אתה צריך למדפסת שלך.

כיצד אדע איזו ראש דיו לקנות למדפסת שלי?

רכישת המחסנית הנכונה למדפסת שלך חשובה אם אתה רוצה להוציא ממנה את המירב. מדפסות מסוימות משתמשות בראשי דיו שונות, ואם המחסנית הראשונה נגמרת, ייתכן שתצטרך להחליף אותה עם מחסנית חדשה כדי להוציא את המירב מהמדפסת שלך. לפני שאתה קונה אחד חדש, אתה צריך קודם לבדוק את רמות הדיו במדפסת שלך. אפשר לעשות זאת על ידי נגיעה בסמל הדיו בלוח הבקרה. על ידי כך, אתה יכול לקבוע מתי זה הזמן לשנות את המחסנית.

כדי לרכוש את מחסנית הדיו הנכונה למדפסת שלך, חפש את מספר הדגם המודפס על האריזה. המספר הוא בדרך כלל ליד המילים ”מספר מחסנית” ו ”סוג מחסנית”. ודא לרשום את המספר הזה ולשמור אותו במקום בטוח. יש מדפסות שאפילו מגיעות עם כרטיס התייחסות בגודל ארנק עם מספר הדגם ומספרי מחסנית דיו. כרטיס זה שימושי כאשר אתה מנסה להבין איזה מחסנית דיו היא הטובה ביותר עבור המדפסת שלך.

אפשר גם לקנות ראשי דיו של צד שלישי. אלה יכולים להיות דרך נהדרת לחסוך כסף, והם עדיין יכולים להיות באיכות גבוהה. חפש ספקים שיש להם ביקורות נהדרות ואחריות נרחבת. ודא הראשי דיו נבדקו כדי לוודא שהם עובדים עבור המדפסת שלך.

האם כל ראש דיו מדפסת יכול לשמש לכל מדפסת?

כאשר מחפשים דיו מדפסת, חשוב לוודא שאתה קונה את הסוג הנכון. ישנם סוגים רבים ושונים, כולל שיפוץ מחדש, גנרי וניתן למילוי מחדש. חשוב לקנות את הסוג הנכון כדי להבטיח תדפיסים איכותיים, ולשמור את הדיו תואם למדפסת שלך.

ראשית, זכרו שלמדפסות יש מספר על כל מחסנית דיו שאומר לכם אם היא מתאימה או לא. אם מדפסת לא מזהה את המספר על מחסנית, היא לא תתפקד כראוי. בנוסף, מדפסות לא אוהבות להשתמש בסוגים שונים של דיו. אז, לוודא לבדוק את המדריך של המדפסת שלך לסוג הנכון של דיו להשתמש.

למרבה המזל, מדפסות הדיו של צד שלישי הן נרחבות וזולות יחסית. אתה אפילו יכול לקבל מילוי עבור מדפסת אפסון אקואנק שלך רק לכמה דולרים. ראשי דיו צד שלישי יש שבב מוטבע בהם כי לתקשר עם המדפסת.

ישנם שני סוגים בסיסיים של דיו מדפסת: מבוסס פיגמנט ומבוסס על צבע. כל אחד משתמש בשיטה שונה במקצת להדפסה. דיו מבוסס פיגמנט משמש לתמונות, בעוד דיו מבוסס צבע משמש לטקסט. מדפסת מבוססת פיגמנט משתמשת בפחות טונר מאשר מדפסת מבוססת צבע, אבל היא בדרך כלל זולה יותר.

כמה סוגי ראשי דיו קיימים?

ראשי דיו הן מצרכים המאכסנים את הדיו שבשימוש במדפסות. ראשי דיו אלה מניעות ראש על מנגנון מכני המקרין את הדיו על הנייר. ישנם סוגים שונים של מחסניות דיו עבור מדפסות שונות ומותגים שונים משתמשים בסוגים שונים שלהם.

יש המתבלבלים בשמות רבים ושונים ועלולים לקנות את הסוג הלא ־ נכון. למרבה הצער, החברה שמוכרת את המחסנית לא יכולה לכבד את האחריות או להציע מדיניות החזרה. גם אם הלקוח אינו מסוגל להחזיר את המחסנית, המכירה עדיין מתבצעת. זו אולי סיבה אחת לכך שמספר ראשי דיו גדל.

ראשי דיו שונות בגודלן, בצורתן ובעיצובן. בעוד כולם מכילים דיו או טונר, לא כולם תואמים לכל מדפסת. כל מדפסת משתמשת בסדרת מחסניות משלה וקוד ייצור כדי לקבוע תאימות. ראשי דיו שונות משתמשות גם במערכות הדפסה שונות. יש המשתמשים בהדפסה תרמית ואילו אחרים משתמשים בהדפסה פיזואלקטרית.

ראשי דיו מיוצרות על ידי היצרן המקורי של מדפסת. מחסניות אלה הן בדרך כלל באיכות גבוהה ויש להם תשואות גבוהות. היצרנים ממליצים עליהם בחום ומציעים תוצאות טובות יותר. ראשי דיו OEM הן בדרך כלל יקרות יותר מהחלופות שלהם אבל גם שוות את זה אם אתה מחפש דיוק ועמידות.

פרטים נוספים: https://printly.co.il/