מכנסי נשים – אלו מכנסי נשים הם ליומיום?

ספטמבר 22, 2022 0 Comments

כאשר קונים מכנסי נשים, חשוב לבחור בגודל הנכון. בניגוד למכנסי גברים, מכנסי נשים עשויים להתאים למותניים של אישה. חגורת המותניים משתנה סנטימטר אחד בין הגדלים. כדי לעזור לצרכנים למצוא את ההתאמה הנכונה, מכנסי הנשים נמכרים ב ”שברים בגודל” שעוברים כמה מידות. הנה כמה טיפים לרכישת מכנסי נשים. ודא לקחת את המידות שלך מול מראה.

אם אתה קונה מכנסיים לארון העבודה שלך, לשקול את הסגנון. אתה יכול לקבל זוג זה מותאם כדי להתאים את הגזרה שלך, או לבחור מכנס רגל רזה. אם אתה בוחר מכנסיים לחודשים החמים יותר, לך על קפריס. קפריס נוח ומאפשר לרגליים לנשום. מכנסיים גבוהים ומכנסיים בינוניים הם גם אפשרויות נהדרות. בחר את הסגנון ולהתאים שמתאים לך הכי טוב. אתה תאהב את זה ותרגיש בטוח בזה.

אם אתה קונה מכנסי נשים לעבודה, תחשוב על הסגנון והחומר. יש סוגים שונים של מכנסיים לעסקים ואירועי לילה, שיעזרו לך למצוא את הזוג המושלם לסגנון העבודה שלך. אתה יכול לבחור מעור מזויף, סאטן, ומגוון של בדים אחרים. אפשר גם לבחור לפי תבניות משובצות וגוונים מוצקים, או לחפש טביעות גרפיות מדהימות. אתה יכול להיות בטוח למצוא את זוג המכנסיים המושלם לעבודה או לשחק.

מכנסיים לא תמיד היו צורך בעבר. במאה ה-19, התנועה לזכויות נשים החלה להילחם על הזכות לנשים ללבוש מכנסיים. המטרה הייתה לשחרר את הנשים מהדיכוי הפטריארכלי שהגביל את התנועה. עיתון הנשים הראשון, ”החבצלת”, כלל יצירה על מכנסי נשים, והתנועה צברה תאוצה במהירות. למרות המחלוקת סביב האיסור, הוא הוסר בסופו של דבר עשרות שנים מאוחר יותר.

בעבר רק גברים לבשו מכנסיים ולא היו מקובלים חברתית על נשים. באמצע המאה ה-19, נשים החלו ללבוש מכנסיים בשביל ספורט והתעמלות. עד אז, עולם האופנה היה מקובע על שמלות וחצאיות. אבל התנועה לזכויות נשים הובילה למהפכה בשימוש במכנסיים ובסופו של דבר לשינוי בגישה. ומכיוון שנשים מעולם לא היו נוחות יותר, מכנסיים הפכו לסטנדרט לביגוד יומיומי לרוב הנשים.

כאשר קונים מכנסי נשים, תמיד לבדוק את תווית הגודל. רצועת המותניים תשתנה בין הגדלים. חשוב לזכור שחגורות על מכנסי נשים בדרך כלל חלוקות זו מזו עד 10 ס "מ. זה אומר שהגודל שלך יכול להיות שונה מזה שעל מכנסיים של גברים. בלי קשר למותג, חשוב לבדוק את התרשים לפני הקנייה. בדרך זו, אתה יודע אם הם יתאימו לך כראוי.

לקנות מכנסי נשים, לעשות מדידות של המותניים והרגליים שלך. אתה יכול למצוא את הגודל הנכון על ידי מדידת עצמך עם סרט מדידה סביב הגוף שלך. המותניים נמדדות בדרך כלל קרוב לטבור. ודא שיש לך את המדידה הן של המותניים והן של הרגל בדרך הנכונה. באמצעות תרשים גודל המכנסיים, לעגל שברים עד כל אינץ 'הקרוב. אם יש לך בעיה עם המדידה, הקמעונאי יספק לך תרשים גודל.

פרטים נוספים: https://www.mikusha-mela.co.il/201228-%D7%9E%D7%9B%D7%A0%D7%A1%D7%99%D7%99%D7%9D