מוצרים אקולוגיים תיקים ופאוצ'ים לנשים

פברואר 25, 2023 0 Comments

מוצרים אקולוגיים תיקים ופאוצ'ים תיקים לנשים תיקי יד ארנקים – יש מגוון תיקים ופאוצ'ים ידידותיים לסביבה לבחירה. תיקים ופאוצ'ים אלו מיועדים להיות עשויים מחומרים ממוחזרים כגון פלסטיק, מתכת וטקסטיל. זה עוזר למזער את ההשפעה על הסביבה תוך מתן מוצרים איכותיים לצרכנים.

מהם חומרים מתכלים ?

חומרים מתכלים שיכולים להתפרק בבטחה הם מתכלים. המשמעות היא שבד מתפרק ברמה מולקולרית לחתיכות קטנות יותר. בדרך כלל, על מנת שבד מתכלה יתפרק התנאים צריכים להיות מתאימים בדיוק. זמן וטמפרטורה הם גורם מכריע, ויש צורך גם שסוגים ספציפיים של חיידקים יהיו נוכחים. פירוק ביולוגי הוא בעצם צורה של פירוק. זהו יתרון עבור תיקי קידום מכירות, מכיוון שכאשר התיק מילא את התועלת שלו, הוא עלול להתקלקל ולא לגרום להשפעות סביבתיות שליליות. נייר וחומרי סיבים טבעיים אחרים הם בדרך כלל מתכלים . ניתן לייצר תיקים ידידותיים לסביבה לשימוש חוזר ממגוון חומרים. החומר המשמש לבניית תיק הוא במידה רבה מה שקובע אם התיק הזה ניתן לשימוש חוזר, אבל גם איכות הבנייה משחקת חלק. כל סוג של תיק שנועד להיות עמיד ומיועד לשימוש ממושך ניתן לשימוש חוזר. שקיות לשימוש חוזר הן ידידותיות לסביבה מכיוון שניתן להשתמש בהן שוב ושוב, ומבטלות את הצורך והשימוש בשקיות חד פעמיות. ממוחזר חומרי שקיות ממוחזרים לשימוש חוזר כוללים לרוב פלסטיק ונייר. במקרה זה חומרים משומשים נאספים ומיוצרים מחדש לתוך בד. זה מאפשר יצירת תיקים ידידותיים לסביבה מכיוון שהחומרים הקיימים משמשים מחדש. שקיות לשימוש חוזר ממוחזרות ניתנות למיחזור לאחר שמילאו את תפקידן, מה שמפחית את ההשפעה האקולוגית של החומרים. לחלק מהחומרים יש יכולת מיחזור מוגבלת. ניתן למחזר נייר רק כל כך הרבה פעמים. בסופו של דבר, הסיבים הופכים קטנים מכדי להיווצר למוצרי נייר חדשים. פלסטיק, לעומת זאת, ניתן למיחזור אינסוף פעמים.

מה זה תיק טבעוני?

שקיות טבעוניות מיוצרות ללא מוצרים מהחי. זה אומר כל חלק מהם; מחומר הכיסוי החיצוני, כמו תיקי עור טבעוניים, ועד עצם הדבק בו משתמשים הוא נקי מאכזריות. עם זאת, תיקים טבעוניים אינם רק מוצרים מן החי. חברות רבות מנסות כיום להשתמש בחומר בר קיימא ככל האפשר ולהבטיח שהתיקים שלהן מיוצרים על ידי עובדים שמקבלים שכר הוגן. כמובן, לא כל חברה היא כזו, אז כדאי לעשות את המחקר ולוודא שהמותג שממנו אתה קונה אינו משתמש בתווית הטבעונית תוך תמיכה בתנאי סדנאות יזע. אביזרים ידידותיים לסביבה הם רק דרך אחת שבה נוכל להתקדם לעתיד בר קיימא יותר

https://www.youtube.com/watch?v=E5KiAkqK1LY

תיקי בהנו

Behno היא חברת אופנה אתית מניו יורק. המותג הוקם על ידי Shivam Punjya לאחר שמפעל הבגדים רנה פלאזה קרס בבנגלדש. מאז, החברה מתמקדת ביצירת תיקים וארנקים יוקרתיים ברי קיימא. בעת קניות עבור מוצרי Behno, אתה יכול למצוא צבעים וסגנונות רבים ושונים שיתאימו לצרכים שלך. תיקים וארנקים אלו עשויים מחומרים איכותיים. למעשה, אתה יכול למצוא את Behno בחנויות מקוונות רבות ומכובדות. אתה יכול גם לבקר באתר Behno עבור תיאורי מוצרים ותמונות מדויקים. בנוסף להיותה מותג ידידותי לסביבה ובר קיימא, Behno מחויבת לספק לבעלי המלאכה שלה שכר והטבות הוגנים. הם גם מבטיחים לעובדים שלהם גישה לתכנון משפחה ולשירותי בריאות. תיקי Behno מעוצבים בניו יורק ומיוצרים על ידי תשעה מפעלים נחשבים בהודו. כל שקית ארוזה בשקית גרוטאות טקסטיל ממוחזרת. תיקי Behno הם לא רק מסוגננים, הם גם סבירים. המחירים נעים בין 275 ל-625 דולר. זה חלק קטן ממה שעולים מותגי יוקרה אחרים. חלק גדול מהמשימה של Behno הוא לספק הזדמנויות תעסוקה לעובדים בהודו. זה מושג על ידי עבודה עם מפעל בר קיימא בגוג'ראט. המכונה MSA Ethos, מפעל בגדים זה משתמש במכונות ייצור ידידותיות לסביבה וחיסכון באנרגיה.

איך ארנקים הם גם אקולוגיים ?


אם אתם מחפשים ארנק חדש, יש הרבה אפשרויות ידידותיות לסביבה לבחירה. ארנק הוא אביזר חיוני שמקל על חייך. קניית מוצר אקולוגי יכולה לעזור לך לעשות את המעבר לאורח חיים בר קיימא יותר. עם זאת, לפני הרכישה, ודא שלחברה שאתה קונה ממנה יש אתיקה ירוקה. Carry Courage מתמחה ביצירת תיקים שהם גם ידידותיים לסביבה וגם באיכות גבוהה. המוצרים שלהם מיוצרים באמצעות חלקי שעם מתחדשים ופנים פשתן. הם מציעים גם תיקים ותיקים. מותג זה מאושר PETA, כך שאתה יכול להרגיש טוב עם הרכישה שלך .מציעה תיקים שעשויים מחומרים ממוחזרים. העיצובים שלהם בהשראת הרחובות הצבעוניים של פנום פן ומקדשי אנגקור. אתה יכול לקנות את התיקים שלהם באינטרנט. תיק Crossbody מעור Kier Cactus הוא ידידותי לסביבה. הוא כולל רצועה צולבת מתכווננת וניתנת להסרה, כמו גם תא וכיס החלקה. בין אם אתה מינימליסטי או דיווה בסגנון, התיק הזה מושלם בשבילך.

פרטים נוספים בלינק המצורף: מוצרים אקולוגיים: MADEO