מומלץ לארוז תיק לבית החולים או למרכז הלידה

פברואר 23, 2023 0 Comments

מומלץ לארוז תיק לבית החולים או למרכז הלידה זמן רב לפני תאריך היעד, למקרה שתיכנסו לצירים באופן בלתי צפוי. זה יאפשר לך להיות מוכנים ולקבל את כל מה שאתה צריך כשאתה נכנס ללידה, מבלי שתצטרך למהר ולאסוף דברים ברגע האחרון.


הנה כמה טיפים לאריזת תיק בית החולים שלך לפני תאריך היעד שלך:

ערכו רשימת לידה של כל מה שתצטרכו במהלך שהותכם בבית החולים או במרכז הלידה, כולל פריטים לעצמכם ולתינוק. אסוף את כל הפריטים ברשימה שלך וארוז אותם בתיק שקל לנשיאה ובעל מספיק מקום להכיל את כל מה שתצטרך. הקפד לכלול את כל המסמכים הדרושים, כגון מידע ביטוחי ותוכנית לידה.
שקלו לארוז תיק נפרד עם חפצים שתצטרכו בימים הראשונים לאחר הלידה, כמו ביגוד ומוצרי טואלטיקה נוספים. שמור את תיק בית החולים שלך במיקום נוח, כגון ליד דלת הכניסה או בתא המטען של המכונית שלך, כך שיהיה קל לתפוס וללכת כשאתה נכנס ללידה. בדוק עם ספק שירותי הבריאות שלך או בית החולים או מרכז הלידה כדי לראות אם יש פריטים ספציפיים שאתה צריך להביא איתך.
על ידי אריזת תיק בית החולים שלך הרבה לפני תאריך הלידה שלך, אתה יכול להרגיש מוכן ומוכן יותר לבואו של תינוקך.

הנה רשימה של פריטים שאולי כדאי לשקול להביא איתך:
פרטי ביטוח ותעודה מזהה עם תמונה
תוכנית לידה, אם יש לך כזו
פרטי התקשרות של ספק שירותי הבריאות שלך וכל אנשי תמיכה שהזמנת ללידה
בגדים נוחים וגרביים
תלבושת חוזרת הביתה לעצמך ולתינוק
פריטי היגיינה אישית, כגון מברשת שיניים, משחת שיניים ומברשת שיער
חטיפים ומשקאות, כגון מים ומיץ
פריטי בידור, כגון ספר או טאבלט
טלפון ומטען
מצלמה וסוללות נוספות
כל תרופה שאתה נוטל כעת
כמו כן, עליך להקפיד להביא כל פריט שהומלץ לך במיוחד להביא על ידי הרופא שלך. זה רעיון טוב לבדוק עם הרופא שלך או עם בית החולים או מרכז הלידה לפני כן כדי לראות אם יש פריטים ספציפיים אחרים שאתה צריך להביא.

הנה כמה פריטים נוספים שאולי כדאי לשקול לארוז בתיק בית החולים שלך:

כרית ושמיכה מהבית, כדי שיהיה לך נוח יותר בזמן הצירים והלידה
החלפת בגדים לאיש התמיכה שלך
משחת שפתיים ותחליב, מכיוון שהאוויר בבתי חולים עלול להתייבש
משקפיים או מגעים וכל הפתרונות הדרושים, אם אתה מרכיב אותם
קרם פטמות ורפידות הנקה, אם את מתכננת להניק
תלבושת הולכת הביתה לתינוק, כולל כובע ומגפיים אם קר בחוץ
חיתולים ומגבונים לתינוק
כיסא בטיחות, אם תיסעו הביתה עם התינוק
כל פריטי נוחות שאושרו מראש, כגון שמן עיסוי או מוזיקה
תיק להכיל את כל הפריטים שלך, כגון תיק גב או תיק.
כמו כן, מומלץ לוודא שתיק בית החולים שלך ארוז ומוכן ללכת הרבה לפני תאריך היעד שלך, למקרה שתיכנס לצירים באופן בלתי צפוי. כדאי גם לשקול לארוז תיק נפרד עם פריטים שתצטרכו בימים הראשונים לאחר הלידה, כמו ביגוד נוסף ומוצרי טואלטיקה.

חוויה מאתגרת רגשית ופיזית עבור אנשים רבים

תהליך הלידה יכול להיות חוויה מאתגרת רגשית ופיזית עבור אנשים רבים. זה טבעי להרגיש מגוון של רגשות, כולל התרגשות, פחד וחרדה, במהלך תקופה זו. הנה כמה דברים שאולי כדאי לשקול בעת הכנה לתהליך הלידה: חשוב לנהל את הציפיות שלך: כל לידה היא אחרת, וחשוב להיות פתוחה לאפשרות שאולי הדברים לא ילכו בדיוק כפי שתכננת. נסה להתמקד במה שאתה יכול לשלוט ולשחרר את מה שאתה לא יכול. חפש תמיכה: קיום צוות תומך של אנשים סביבך, כגון בן זוג, בני משפחה או חברים, יכול לעשות הבדל גדול במהלך תהליך הלידה. שקול להיעזר בדולה, שיכולה לספק תמיכה רגשית ופיזית במהלך הצירים והלידה. תקשר את הצרכים שלך: חשוב לתמוך בעצמך ולתקשר את הצרכים וההעדפות שלך לספק שירותי הבריאות שלך ולצוות התמיכה. תן להם לדעת מה נוח לך ומה לא. שמרו על עצמכם: הקפידו לנוח הרבה, לאכול טוב ולהקדיש זמן להירגע ולתרגל טיפול עצמי במהלך השבועות שלפני תאריך היעד. זכור שזה בסדר לבקש הקלה בכאב: אפשרויות טיפול בכאב זמינות במהלך הלידה והלידה, וזה בסדר לבקש אותן אם אתה זקוק להן. אל תפחד לדבר ולהעביר את רמות הכאב שלך וכל דאגה שיש לך לספק שירותי הבריאות שלך. על ידי התחשבות בשיקולים פסיכולוגיים אלו, תוכלי להכין את עצמך טוב יותר לתהליך הלידה ולהרגיש יותר בשליטה במהלך התקופה המרגשת והמשנה הזו.

פרטים נוספים בלינק המצורף: https://www.litik.co.il/%D7%A8%D7%A9%D7%99%D7%9E%D7%AA-%D7%9C%D7%99%D7%93%D7%94/