מה מסמלות טבעות זהב?

יוני 21, 2023 0 Comments

טבעות זהב היו סמל נצחי, שזכו לפופולריות במשך מאות שנים. זמינות במגוון גדלים, סגנונות וחומרים, טבעות זהב יכולות להיות לענוד על ידי גברים ונשים כאחד.

בחירת הזהב האידיאלי לטבעת שלך היא חיונית, מכיוון שיש לה השפעה על כל דבר, החל מהמראה ועד לעמידות ולעלות. הבה נבחן כמה מדרגות הקראט הזמינות ומדוע יש לקחת כל אחת מהן בחשבון בעת קבלת החלטה זו.

מדוע טבעות זהב הם תכשיט מיוחד?


לטבעות זהב יש היסטוריה ארוכה ומפוארת שראשית מאות שנים. הם שימשו במקור כסמלים של עושר וכוח כדי לסמן מעמד בתוך החברה.

טבעות זהב הפכו לסמל סטטוס אהוב ואביזר אופנה עבור מיליונים ברחבי העולם. לא רק שהם יפים, צדדיים ומחמיאים על גווני עור שונים, אלא שהם יכולים ללבוש למגוון אירועים מיוחדים.

טבעות זהב כוללות לרוב סגסוגת של מתכות אחרות כדי להגביר את החוזק והעמידות שלהן. לדוגמה, זהב צהוב 14 קראט מורכב משילוב של זהב, נחושת וכסף.

שילוב זה מעניק לו גוון כהה מעט מזהב טהור, אך הוא עדיין שומר על הברק המבריק והעמידות המעולה שלו בהשוואה לסוגי זהב אחרים.

זהב לבן הוא סגסוגת של זהב עם כסף או פלטינה, לרוב מצופה במתכת היקרה רודיום להגנה וברק מבריק.

תכשיטי זהב לבן יכולים להכתים עם הזמן, בהתאם לסביבה ולאופן הטיפול בהם. כדי לשמור על ערכם האסתטי, מומלץ לבצע ציפוי מחדש של הטבעות מדי כמה שנים. יתר על כן, הימנע מלבישת אותם בעת שימוש במוצרים קורוזיביים כגון מקלחת, ניקוי או מריחת מוצרי קוסמטיקה.

אילו סוגי זהב מייצרים טבעות?


בעת בחירת טבעות, ישנם סוגים שונים של זהב שניתן להשתמש בהם. בעת קבלת ההחלטה, קחו בחשבון הן את הסגנון והן את התקציב; בדרך זו, תעשה את הבחירה הטובה ביותר האפשרית ותמנע חרטות בעתיד.

תכשיטי זהב עשויים לעתים קרובות מזהב מוצק 14 קראט, המכיל 58.3% זהב והוא חזק מספיק כדי לענוד אותו מדי יום אך זול יותר מאשר אפשרויות אחרות הזמינות.

זהב 14 קראט הוא בחירה אידיאלית עבור טבעות, שעונים ושרשראות יומיומיות מכיוון שהוא זול אך עמיד מספיק כדי להחזיק מעמד לאורך שנים. יתר על כן, זהב 14 קראט דורש ניקוי ותחזוקה מינימליים כך שאינך צריך לדאוג מפני הכתמה או נזק.

אפשרות נוספת היא זהב 18 קראט, צורת הזהב הטהורה ביותר שקיימת. המתכת היקרה הזו מתהדרת בגוון צהוב עז שנראה מדהים כשהיא מוצגת.

לרוע המזל, זהב מסוג זה אינו העמיד ביותר ועלול להישרט בקלות, מה שהופך אותו לא מתאים למי שמתאמן באופן קבוע.

אתה יכול גם לבחור בזהב ורוד, המורכב מזהב צהוב ולבן עם סגסוגות נחושת וכסף. יש לו גוון ורדרד יותר מאשר צבעי זהב אחרים ונוטה להיות פחות יקר גם כן.

מהם היתרונות של מתכת הזהב?


זהב ידוע ביופיו, אך מעטים האנשים מבינים גם את היתרונות הבריאותיים שלו. אומרים שהאנרגיות החיוביות של זהב מגבירות את זרימת החמצן בכל הגוף ומגבירות את רמות החסינות.

זהב שימש כבר זמן רב ביישומים רפואיים וטיפוח העור כדי להפחית נזקי שמש, כתמים, קמטים, כתמי גיל וסימני הזדקנות אחרים. כיום ניתן למצוא אותו בקרמים לעור ובמוצרי אנטי אייג'ינג למאבק בקמטים, כתמי שמש וכתמי גיל ובמקביל להילחם בסימנים אחרים הקשורים להזדקנות.

תכונות ההתחדשות של זהב משמשות לעתים קרובות לטיפול בדלקת מפרקים שגרונית על ידי שליטה במחזור הדם. מחטי דיקור סיני משתמשות גם בזהב כדי להקל על הכאב ולקדם זרימת אנרגיה.

כמו כן, מאמינים שהוא עוזר לשפר את העברת האותות החשמליים בין תאי עצב במוח שלך, ומסייע לך להתמקד ולהתרכז טוב יותר. זה יכול לתרגם למשימות שהושגו יותר ביום, כמו גם תחושות של רגיעה בסוף הכל.

יתרון נוסף של הזהב הוא יכולות ויסות הטמפרטורה שלו. ענידת תכשיטי זהב שומרת על עקביות טמפרטורת הליבה של הגוף שלך, ועוזרת למנוע צמרמורות או גלי חום.

זהב גם הוכח מדעית כמקדם תחושת רוגע ומקל על מתח, חרדה ודיכאון. זה יכול לעזור לך להירגע יותר ולישון טוב יותר בלילה; זהב עשוי אפילו לסייע בהתמכרויות או מחלות נפש.

לפרטים נוספים : Alayof