מה לחפש במטען טלפון

מטענים
אוקטובר 22, 2022 0 Comments

כשאתה קונה מטען לבית, אתה רוצה לחפש כמה תכונות עיקריות. אחת התכונות הללו היא המהירות בה המטען טוען את הטלפון שלך. באופן אידיאלי, 1 אמפר או יותר צריך להיות מוצג על התווית של המוצר. אתה צריך גם לחפש סימני בקרת איכות. סימני בקרת איכות אלה הם סמלים המצביעים על כך שהמטען נבדק לבטיחות ועומד בדרישות מסוימות. חלק מהסמלים הללו כוללים את סמל המפלגה הקומוניסטית הסינית, את סמל הספירה מאירופה הקונפורמית ואת סמל הסוכנות של איגוד התקנים הקנדי.

מהם סוגי מטענים לטלפון?

ישנם סוגים רבים ושונים של מטענים זמינים לטלפונים ניידים. חלק מהסוגים הפופולריים ביותר הם יו אס בי סוג א ו יו אס בי סוג ב'. לאלה יש אותו סוג תקע בכל צד של הכבל. סוגים אלה מועדפים לעתים קרובות על ידי היצרנים. מטענים מסוג זה תואמים למגוון רחב של מכשירים.

מטענים מסוג יו אס בי משתמשים בטכנולוגיית יו אס בי, ואילו יו אס בי מטענים מסוג ב ' משתמשים בכוח זרם חילופין רגיל. שני הסוגים תואמים לרוב הסמארטפונים, אם כי הם שונים ביכולות הטעינה שלהם. אם יש לך תקציב, אתה יכול להשתמש במטען אלחוטי שאינו משתמש בתקן יו אס בי.

בעת רכישת מטען לטלפון, ודא שהוא מאושר לטלפון שלך. מטענים זולים לאחר השוק אינם מומלצים מכיוון שהם עשויים שלא לעמוד בתקני הבטיחות. אם אתה יכול להרשות לעצמך את זה, לרכוש מטען רשמי שנעשו על ידי יצרן אמין. מטענים זולים יותר ככל הנראה יעבדו, אך הם לא יתנו לך את זמן הטעינה המהיר ביותר.

מטעני קיר הם הסוג הנפוץ ביותר של מטען לטלפון. הם מתחברים לשקע קיר סטנדרטי ומתחברים לטלפון סלולרי. למרות שהם קלים לשימוש, אסור להשתמש בהם בשום מקום אלא אם כן אתה זקוק לשקע בקיר, מה שהופך אותם לאופציה נוחה יותר כשאתה בבית.

איזה מטען הוא הטוב ביותר עבור טעינה מהירה?

כדי לטעון את הטלפון החכם במהירות, אתה זקוק למטען התואם לתקן הטעינה המהירה שלו ומציע מספיק כוח. למכשירים מסוימים יש תקני טעינה קנייניים והם יעבדו רק עם התקעים המסופקים בתיבה. אם אין לך אחד מהמכשירים האלה, אתה עדיין יכול להשתמש במטען שהוא אותו דירוג הספק כמו המכשיר שלך. למרבה המזל, זהו תהליך קל.

הדרך הטובה ביותר למצוא מטען מהיר לטלפון שלך היא לחפש מותג מכובד. מותגים כמו מקרה-חבר מוכרים מגוון אביזרים לטעינה מהירה. אלה נעים בין מתאמי חשמל תוספים לבנקים בעלי עוצמה מלאה. הקפד לקרוא את המפרט של המכשיר שלך לפני הקנייה.

רוב המטענים המהירים פועלים על ידי הגדלת המתח של המתאם. בין הסטנדרטים הפופולריים ביותר הם אספקת חשמל (פ. ד.) ו קוואלקום טעינה מהירה 4+. הראשון הוא הנפוץ ביותר במכשירי אנדרואיד מתקדמים, ואילו האחרון משתמש בתקן טעינת עיוות קנייני.

חשוב גם סוג כבל הטעינה בו אתה משתמש. בעוד שרוב הכבלים תואמים לטעינה מהירה, ישנם כבלים מיוחדים המהירים יותר. אם הטלפון שלך תומך יו אס בי 3.1 אספקת חשמל, חפש כבל התומך בתקן זה. כמו כן, בדוק את מפרט התקן הטעינה במטען שאתה רוכש.

מדוע כדאי לרכוש מטען לטלפון אנקר?

אם ברצונך לטעון את הטלפון שלך במהירות, עליך לשקול לרכוש מטען לטלפון אנקר. אנקר עושה מטענים איכותיים, והם באים עם אחריות מקיפה. החברה מציעה גם פרמיות ציוד מחוברות למכשירים פגומים. החברה מציעה מגוון מטענים שונים, כולל רכזות מרובות יציאות ותחנות כוח.

כבל החשמל של אנקר כולל 2.4 קצב טעינה, כך שתוכל לטעון מספר מכשירים בו זמנית. עם זאת, לוקח יותר זמן לטעון מספר מכשירים. במקרה זה, עדיף לקבל מטען התקן התומך 3 א או יותר.

את אנקר כוח 20100 כוח בנק הוא קל משקל ונוח לנשיאה. יציאות טעינת הפלט והקלט שלו כוללות מחווני קיבולת חשמל ולחצן הפעלה. שלא כמו כמה מטענים אחרים, את כוח בנק יהיה באופן אוטומטי להתחיל טעינה כאשר אתה מחבר אותו. המשמעות היא שהוא ישמור על טעינת הטלפון שלך גם כשאתה לא משתמש בו.

אנקר היא מובילה טכנולוגית בכל הנוגע לטעינה ניידת. מטען הפאוורפורט השלישי שלהם 25 וולט תומך במשלוח כוח של יו אס בי וטעינה מהירה 4+, מה שהופך אותו לבן לוויה מושלם לטלפון שלך. יתר על כן, טווח הפאוורפורט של אנקר הוא נרחב, עם תקעים כמעט לכל מקרה שימוש. אלה כוללים טעינה למחשב נייד ורב מכשירים, מטענים ייעודיים לטלפון ועוד.

אנקר פאוורקור 20 אלף הוא בעל קיבולת של 20,000 מיליאמפר / שעה ומגיע עם נרתיק נסיעות. יש לו שתי יציאות יו אס בי ויציאת יו אס בי ג לטעינת המחשב הנייד שלך. זה יכול גם תשלום שני מכשירים בבת אחת. מטען זה הוא בחירה מושלמת עבור נסיעה והוא אחד הטוב ביותר עבור הכסף.