מה לבדוק לפני קניית ויברטור?

ויברטורים
אפריל 30, 2023 0 Comments

צעצועי מין מגיעים במגוון של צורות, גדלים וחומרים, מה שמקל על תחושת המום כשמחפשים אחד כזה. בין אם את קונה בפעם הראשונה ובין אם את עושה קניות כבר זמן מה, במאמר זה יש כמה טיפים שיכולים לעזור לך למצוא ויברטור העונה על צרכיך.

כיצד אוכל לבחור ויברטור חדש?

לפני רכישת ויברטור, יש לקחת בחשבון כמה דברים. חומר, סגנון ומהירות צריך לקחת בחשבון.

בחירת חומרים היא קריטית בכל הנוגע לוויברטורים, מכיוון שהיא משפיעה על הבטיחות וכמה קל לנקות ולטפל בהם. משטחים לא נקבוביים כמו סיליקון רפואי מאפשרים תברואה קלה; אפשרויות חלופיות בטוחות לגוף כמו זכוכית או נירוסטה עשויות להתאים גם כן.

שיקול נוסף בעת קניית צעצוע הוא סגנון-איך זה נראה ומרגיש. סקסולוגים ממליצים למצוא צעצוע שלא רק נראה נעים, אלא גם מגרה את החושים שלך.

לבסוף, חיוני לקבוע איזה סוג רטט את רוצה מוויברטור שרביט. רבים מגיעים עם רמות שונות של אינטנסיביות, כך שתוכל להתנסות במהירויות שונות ודפוסים עד מציאת אחד שמתאים לך ביותר.

מציאת הוויברטור האידיאלי היא הקלה ביותר על ידי ביקור בחנות המין המקומית שלך או גלישה באתרים של חנויות חיוביות למין כמו בבלנד ותנודות טובות. נציגי מכירות יענה על כל השאלות שלך ולסייע בבחירת ויברטור העונה על הדרישות שלך בצורה מושלמת. הם גם מדגימים כיצד מצבים שונים עובדים ומספקים הוראות לשימוש בו בבטחה.

איך לבחור את גודל של ויברטור?

בעת בחירת ויברטור, אחד הדברים הראשונים שאת צריכה לשקול הוא מה גודל המתאים ביותר לצרכים שלך. גודל הדילדו שלך יקבע כמה נוח הוא מרגיש בזמן השימוש והאם הוא מתאים בנוחות בתוך הנרתיק שלך.

ויברטורים מגיעים בגדלים שונים, ולכן חיוני למצוא אחד שמתאים כראוי לגופך. שני גורמים מרכזיים בבחירת הגודל האידיאלי הם אורך והיקף.

אורכו של ויברטור נמדד בדרך כלל בסנטימטרים. בנוסף, עליך לשים לב להיקפו-הכוונה למרחק האנכי בין שתי הנקודות הרחוקות ביותר שלו-כאשר אתה בוחר איזה גודל מתאים לך ביותר. כדי לגלות איזה גודל מתאים ביותר, למדוד את הנרתיק בבית ולראות מה מרגיש הכי נוח. מידע זה יכול לעזור לצמצם את החיפוש ולבחור פריט שיתאים בצורה מושלמת. אתה יכול גם לבדוק ביקורות מקוונות כדי לקבל מושג על גדלים פופולריים וסביר להניח שהכי מתאים לך באופן אישי.

איך יודעים אם ויברטור בטוח?

אם את רוצה משהו חדש או פשוט זקוקה לגירוי רב יותר במהלך שגרת המין שלך, ויברטורים הם בחירה מצוינת לביצוע העבודה (ולשמירה על דברים מרגשים). אבל לפני רכישת כל צעצוע מין, זה חיוני כדי לדעת אילו תכונות כדי לחפש.

בראש ובראשונה, בחרו בחומר בטוח לגוף. זה בדרך כלל אומר סיליקון או כל חומר לא נקבובי ורך אחר.

כמו כן, חיוני לשטוף באופן קבוע את צעצועי המין שלך. זה רלוונטי במיוחד אם את משתפת אותם עם אחרים.

לניקוי יעיל של צעצועי מין, נסי חומר ניקוי שתוכנן במיוחד למטרה זו. הקפידי לשטוף היטב את הוויברטור לאחר השימוש ולאפשר לו להתייבש באוויר.

לצפייה במגוון ויברטורים לרכישה הקליקו:

https://www.no-angels.co.il/product-category/%D7%90%D7%91%D7%99%D7%96%D7%A8%D7%99%D7%9D-%D7%A1%D7%A7%D7%A1%D7%99%D7%99%D7%9D/%D7%95%D7%99%D7%91%D7%A8%D7%98%D7%95%D7%A8%D7%99%D7%9D/