מהם רמקולים למחשבים? ‏

דצמבר 4, 2022 0 Comments

רמקולים ממוחשבים הם התקני שמע שנמכרים לשימוש באמצעות מחשב. עם זאת, הם יכולים לשמש למטרות שמע אחרות גם כן. במאמר זה נדון בשאלה מהו רמקול מחשב, כיצד הוא פועל וכיצד לבחור את האחד המתאים למחשב שלכם. קניית רמקולים למחשבים יכולה להיות השקעה יקרה, אבל הם שווים את זה בטווח הארוך.

אלו רמקולים הכי טובים למחשב?

רמקולים ממוחשבים הם דרך מצוינת לשפר את חווית השמע שלך. קניית רמקולים זולים היא אולי לא האפשרות הטובה ביותר כי הם לא יספקו חוויה טובה. עם זאת, אתה יכול לשתף רמקול באיכות טובה עם משתמשי מחשב אחרים. הרמקולים האלה בדרך כלל מחוברים לשולחן ומספקים צליל איכותי.

ברמקולים למחשב יש בדרך כלל וופר וצייץ המספקים אודיו לטווח מלא. זהו יתרון על פני רמקולים מובנים של מחשבים שולחניים רבים, אשר אינם מיועדים לטווחי תדרים כה רחבים. הם באים גם בגדלים, סגנונות ותכונות שונים. לדוגמה, חלקם קטנים ויכולים להיכנס מתחת לשולחן או לעצב מדף ספרים. חלקם אפילו כוללים תת-וופר. רמקולים רבים של מחשב כוללים גם בלוטות 'ותכונות איכות חיים אחרות כגון תאי שליטה או שלטים.

אפשרות גדולה נוספת היא רמקול מדף בלוטות '. סוג זה של רמקול מחשב הוא אפשרות נהדרת אם אין לך שולחן עם הרבה מקום. הבס החזק שלו תואם בצורה מושלמת למראה הנקי שלו וחיבוריות מצוינת. זה גם מגיע עם שני קלט 3.5 מ "מ וקישוריות בלוטות '.

אם אתה על תקציב, חלוק יצירתי 2.0 הוא בחירה מצוינת. הוא מספק בס טוב ובהירות אבל חסר אגרוף של רמקולים יקרים יותר. לרמקולים אלה יש גם מתג רווח, המאפשר לכוון את רמת הרווח כדי לקבל את תפוקת הצליל הרצויה. זה אפילו יכול לעלות על הרמקולים המובנים של צג המחשב שלך.

האם רמקולים כדאיים בשביל מחשב?

מערכת רמקולים למחשב יכולה לשפר את איכות הצליל של חוויית משחקי המחשב שלך. רמקולים באיכות גבוהה יכולים לעזור לך ליהנות מבהירות שמע טובה יותר, והם יכולים לעזור לך ליהנות ממשחקים באיכות גבוהה כמה רמקולים מחוברים לשולחן, בעוד אחרים אלחוטיים ומחוברים למחשב שלך. לחלקם יש אפילו בקרי בס וטרבל.

ישנם סוגים רבים של דוברי PC בשוק, והם שונים באיכות המבנה הפיזי. רמקולים זולים עם ארונות פלסטיק קלים נוטים לרטוט בכמויות גבוהות, מה שמפחית את בהירות הקול. סוגים אחרים של רמקולים עם בנייה מוצקה מפחיתים את העיוות ומשפרים את הבהירות. הקפד להקדיש זמן לחקר כל סוגי הדוברים לפני ביצוע רכישה.

יש שפע של רמקולים של מחשב שמע, כולל הרמקולים הפופולריים של מדף הספרים S1000DB. הרמקולים של מדף הספרים S1000DB, כמו גם רמקולי המחשב S3000Pro, מספקים צליל אולפן אמיתי. S1000DB הוא ללא חוט ומאפשר לך לחבר את כל המכשירים שלך לרמקולים ללא כל טרחה.

כיצד רמקולים עובדים במחשב?

רמקול מחשב הוא מכשיר שמשתמש באות חשמלי כדי להפיק צליל. הוא משתמש במגבר כדי לשלוח אות לנהג הרמקול. לאחר מכן מעביר נהג הרמקול את האות לסרעפת הדוחפת סביבו אוויר ומייצרת שינויים בלחץ. גלי הקול מופצים דרך חיבור קווי או אלחוטי.

לרוב המחשבים יש רמקולים מובנים שמאפשרים למשתמשים להאזין למוזיקה או להודיע להם על בעיות במערכת. עם זאת, למי שיש פחות ניסיון במחשבים, קשה למצוא את הדרך הנכונה להדליק את הרמקולים. דרך טובה לגלות איך להפעיל את הרמקולים במחשב שלך היא להתייעץ עם המדריך של המחשב. ברגע שהרמקולים מחוברים, עליך לכוון את הגדרות הנפח בחלונות. באפשרותך לעשות זאת על ידי החלקת מחוון הווליום או על ידי שימוש בכפתורי מקלדת.

ישנן דרכים רבות ושונות לחבר רמקולים למחשב. דרך אחת לחבר רמקולים או אוזניות למחשב היא דרך האוזניות. ניתן למצוא שקע זה ליד שקע הרמקול. לכמה רמקולים ממוחשבים יש מגברים מובנים. אפשר גם לקנות רמקול אלחוטי שעובד דרך בלוטות '.

רמקול מחשב עובד על ידי המרת אנרגיה חשמלית לאנרגיה מכנית. אנרגיה זו נחוצה כדי לדחוס אוויר ולהפוך תנועה לאנרגיה קולית. סליל הקול של הרמקול יוצר שדה חשמלי. כשהזרם זורם דרכו, סליל הקול נע מעלה ומטה ויוצר גלי לחץ באוויר.