מהו מזון רפואי לכלבים?

מזון רפואי לכלבים
אוגוסט 22, 2022 0 Comments

מה זה בעצם מזון רפואי לכלביםים? זה מזון שנקבע לכלבים על ידי הווטרינר שלהם. מזון זה מועיל במיוחד לכלבים שיש להם בעיות בעיכול אלמנטים מסוימים או כלבים שמתקשים לספוג אותם. מזון זה עשיר במרכיבים טבעיים, נוגדי חמצון, פרוביוטיקה, כמו גם ללא תוספת שומנים או ממתיקים. עם זאת, הוא יקר יותר מאשר אפשרויות מזון לכלבים אחרים. זה יהיה תלוי במצב שלך אם הכלב שלך צריך מזון מרשם.

למה כלב צריך מזון רפואי?

ייתכן שאתה תוהה מדוע הכלב שלך דורש מזון רפואי. ניתן לטפל בעצמם בקלקול קיבה, אך עדיף להביא את כלבך לווטרינר כדי לשלול מצבים חמורים יותר. רוב הבטן המוטרדת תיפתר מעצמה. אתה יכול לטפל בהם על ידי מתן חיית המחמד שלך מזון אנושי פשוט. אם לכלב שלך יש תסמינים כמו חום או הפרעה במערכת העיכול, חשוב להביא אותו לווטרינר.

כיצד אוכל רפואי יכול לסייע לבריאות הכלב שלך?

מה ההבדל במזון גולמי ובמזון רפואי לכלביםים? מזון גולמי מכיל יותר קלוריות ושומן מאשר סוגים אחרים של מזון לכלבים ויכול לגרום לבעיות בריאות. יש בו גם יותר מדי חלבון, שעלול לגרום לגבישים ואבנים בשתן. ישנם חששות תזונתיים רבים כי מזון רפואי לכלבים כתובות, אבל זה לא תמיד החלטה קלה. מזון גולמי איכותי יכלול מרכיבים שיכולים לתמוך בבריאות הכלב שלך.

כיצד בוחרים מזון רפואי לכלבים?

יש הרבה דברים שאתה צריך לשקול בעת בחירת מזון לכלבים עבור חיית המחמד שלך. כמות החלבון במזון היא שיקול חשוב. מותגים באיכות גבוהה ישים את מקור החלבון הראשון. הארוחה היא צורה מעובדת ומיובשת של חלבון. מזונות מסוימים יפרטו גם חלבונים שלמים ולא מעובדים במקום הראשון או השלישי. הקפד לקרוא תוויות בקפידה כדי לוודא שאתה מקבל את הטוב ביותר לצרכים הספציפיים של חיית המחמד שלך.

לחצו כאן עבור פרטים נוספים על מזון רפואי לכלבים: https://www.forpet.co.il/%D7%9E%D7%96%D7%95%D7%9F-%D7%A8%D7%A4%D7%95%%90%D7%99/