מדוע כדאי לבחור בתכשיטי סברובסקי?

תכשיטי סברובסקי
אוקטובר 22, 2022 0 Comments

מדוע כדאי לבחור בתכשיטי סברובסקי? החברה הוקמה על ידי משפחה אוסטרית בשנת 1895. המטה שלה נמצא בוואטנס, אוסטריה. מאז היא הייתה בבעלות משפחתית ומופעלת. החברה מייצרת מגוון רחב של תכשיטים יפים ומורכבים, מצמידים ושרשראות ועד עגילים וטבעות.

מהו מותג התכשיטים של סברובסקי?

תכשיטי סברובסקי הם המותג המבוקש ביותר בתעשיית התכשיטים. המותג אוסטרי ומייצר תכשיטי קריסטל מאז 1895. מייסדה, דניאל סברובסקי, היה תשוקה לחדשנות ועיצוב. מטרתו היתה להביא את המותרות של גבישי סברובסקי להמונים. הוא רשם לראשונה פטנט בשנת 1891 ועבר לאוסטריה כדי להקים את החברה שלו. מאז צמח סברובסקי למותג התכשיטים המוכר ביותר בעולם.

סלבריטאים רבים לבשו גבישי סברובסקי. מרילין מונרו לבשה אותם ב "רבותיי מעדיפות בלונדיניות. אודרי הפבורן ענדה אותם ב "ארוחת בוקר בטיפאני". אפילו קים קרדשיאן נצפתה בתכשיטי סברובסקי. למעשה, הבוטיק הראשון של המותג נפתח בעיר ניו יורק בשנת 1927. בשנת 1991 הרחיבה את קו המוצרים שלה לכלול פסלונים וקישוטי חג המולד.

תכשיטי סברובסקי מציעים יחס איכות-מחיר מרשים. בין אם אתם מחפשים צמיד נוצץ או שרשרת שיקית וקלאסית, לסברובסקי יש משהו בשבילכם. ומה שטוב בסברובסקי הוא שהמוצרים שלהם טובים כמעט כמו יהלומים – ולעתים קרובות עולים פחות.

שם סברובסקי הוא שם נרדף ליוקרה ותחכום. המותג הרחיב את קו המוצרים שלו לכלול תכשיטים ואביזרים לבית. למעשה, הוא מתגאה 185 פריטים שונים בקטגוריה זו.

האם תכשיטי סברובסקי הם באיכות טובה?

סברובסקי הוא מותג ידוע בעולם האופנה והעיצוב. העיצובים שלו מוזרים, מושכים וייחודיים במינם. החברה מפורסמת בזכות צמידי הקסם הייחודיים שלה. המותג כבר פופולרי מאז 1960 כאשר מרילין מונרו לבשה שמלת קריסטל סברובסקי בסרט. תכשיטיו מסוגננים ודקורטיביים, והופיעו בסרטים כולל כַּבִּיר ו ג ' יימס קמרוןשל מונרייקר.

יש כמה דברים שכדאי לקחת בחשבון לפני שתחליט לקנות תכשיטי סברובסקי. קודם כל, כדאי לזכור שהגבישים המשמשים בתכשיטי סברובסקי אינם אטומים למים. לכן עליך להימנע מללבוש את הגבישים שלך במים או סביב צווארך. שרשראות סברובסקי ממתכת מוצקה ייפגעו גם ממים.

דבר נוסף שיש לקחת בחשבון בעת רכישת תכשיטי סברובסקי הוא העלות. המותג מציע מגוון רחב של מוצרים במחירים שונים. בעוד שחלקם זולים, אחרים יקרים יותר. מבחינת האיכות, סברובסקי שואפת לאזן בין סבירות לבין עיצובים ייחודיים. הגבישים שלהם עשויים משילוב של מינרלים טבעיים וחול קוורץ.

המותג סברובסקי ידוע באיכות גבוהה ובמחיר. תכשיטי קריסטל שלה קישוטים יש היסטוריה ארוכה של מעטר נשים עם אלגנטיות. שחקניות מפורסמות כמו מרילין מונרו ומרלן דיטריך צולמו כשהן לובשות גבישי סברובסקי. יתר על כן, החברה ידועה גם להציע עיצוב הבית ואביזרים.

למה לבחור תכשיטי סברובסקי?

סברובסקי הוא אחד השמות הידועים ביותר בתכשיטים, וישנן מספר סיבות מדוע כדאי לבחור את החלקים שלהם על פני מותגים אחרים. האיכות שלהם היא ללא תחרות, והם מייצרים גבישים מעשה ידי אדם באיכות גבוהה המחקים אבני חן אמיתי עם דיוק שאין כמוהו. האור הנוצץ שגבישים אלה מייצרים יריבים זוהר הכוכבים. כדי ליצור אבני חן אלה, סברובסקי משתמש בטכניקות סימולציה והנדסה 3.

כמו גם להיות ידוע הברק שלהם, סברובסקי יש היסטוריה עשירה. החברה נוסדה בשנת 1892 על ידי אוסטרי יליד צ ' כיה בשם דניאל סברובסקי. מטרתו הייתה להפוך תכשיטי קריסטל ויהלומים לנגישים יותר ובמחיר סביר לקהל הרחב. הוא הקים את החברה עם שותף, ארמנד קוסמן, והתוצאה הייתה מגוון עצום של מוצרים.

תכשיטי סברובסקי יקרים יותר מתכשיטי זכוכית דומים, אך הגבישים באיכות מעולה. הם מיוצרים על ידי תהליך פטנט המבטיח היבטים אחידים של 100 אחוז. תהליך זה גורם גבישים עם בהירות יוצאת דופן. הגבישים גם עמידים במיוחד ועמידים לאורך זמן.

גבישי סברובסקי נחתכים במכונה, מה שהופך אותם למדויקים יותר מיהלומים. ליהלום, לשם השוואה, אינדקס שבירה גבוה יותר של 2.42, מה שאומר שיהיה לו יותר זוהר, אך בהירות היהלום תהיה תלויה בחיתוכו.