כיצד לבחור טבעת יהלום ורוד

טבעת יהלום ורוד
אוקטובר 22, 2022 0 Comments

בעת קניית טבעת יהלום ורוד, ישנם מספר דברים שכדאי לזכור. בתור התחלה, אתה צריך לדעת מה יהלום ורוד הוא וכיצד לבחור אחד. אתה יכול גם ללמוד כיצד לבחור את האדם הנכון עבור האחר המשמעותי שלך. טבעות יהלום ורוד הם מתנה רומנטית המייצגת אהבה ורומנטיקה.

מהי טבעת יהלום ורודה?

יהלומים ורודים הם נדירים, יפים ורומנטיים. אבן יוצאת דופן זו זמינה בצורות ובגדלים שונים. יהלומים אלה זמינים גם טבעות אירוסין. ישנם מספר גורמים שכדאי לקחת בחשבון בבחירת טבעת עם יהלומים ורודים. גורמים אלה יעזרו לכם לבחור טבעת שתגרום לאהבתכם להרגיש מיוחדת ואהובה.

ראשית, אתה צריך לדעת כי יהלומים ורודים מדורגים על בסיס עוצמת הצבע. עוצמת הצבע תלויה בבהירות, בגזרה ובגודל היהלום. ככל שהצבע עז יותר, האבן תהיה יקרה יותר. כמו כן, קרוב יותר צבע ורוד הוא אדום, יקר יותר זה. בנוסף, יהלומים ורודים גדולים הם נדירים ביותר ויקרים ביותר.

שנית, עליכם להבין שיהלומים ורודים עמידים מאוד. הם עושים טבעות אירוסין מעולה. הם החומר הקשה ביותר הידוע לאדם. רק יהלום אחר יכול לגרד את האבן. מאפיין נוסף של יהלומים ורודים שהופך אותם לחריגים הוא הפיזור הגבוה שלהם. זה בגלל המאפיין הזה כי אבן ורודה יכול להיות הבזקים נוצצים של אור וצבע.

גורם חשוב נוסף טבעת יהלום ורוד הוא ההגדרה. בדרך כלל, טבעות יהלום ורודות משובצות בזהב ורוד. עם זאת, יהלומים לבנים צריך להיות מוגדר מתכת לבנה.

מה עושה טבעת יהלום ורוד מיוחד?

יהלומים ורודים הם נדירים ביותר ומהווים רק כ -1% מייצור היהלומים בעולם. בגלל זה, הם לעתים קרובות הרבה יותר יקר מאשר יהלומים אחרים. מחיר היהלום נקבע על ידי צבע, בהירות, לחתוך, משקל קראט. ככל שהיהלום ורוד יותר, כך הוא יהיה יקר יותר.

צבעו של יהלום ורוד יכול לנוע בין ורוד בהיר לורוד עמוק. הצבע מדורג בסולם של תשע. יהלום ורוד חיוור נקרא " קלוש "ואילו יהלום ורוד עמוק נקרא" אור מפואר."לכל כיתה יש משמעות משלה, והיהלום יהיה ייחודי במובנים מסוימים.

טבעת יהלום ורוד מדבר כרכים על האהבה והיופי שלך. הצבע הוורוד נקשר לרגשות מתוקים יותר במשך מאות שנים. בעידן האליזבתני האמינו שהוא מייצג אושר. כיום, היא קשורה לתחושות של אהבה ורכות. טבעת אירוסין יהלום ורוד לוחשת רומנטיקה ואהבה.

יהלומים ורודים הם ייחודיים, עמידים ובחירה מצוינת לטבעות אירוסין. היופי שלהם משופרת על ידי פיזור גבוה של צבע זוהר. ניתן לשפר את צבעו של יהלום ורוד על ידי הגדרתו בזהב לבן.

למה לבחור טבעת יהלום ורוד?

יהלומים ורודים מפוארים מגיעים במספר שילובי צבעים, כולל ורוד חום וורוד כתום. עוצמת הצבע תלויה בכמות הגרגר הוורוד ביהלום. קשקשים לדירוג צבעים של ג ' יה וארגייל משמשים בדרך כלל. חשוב לקחת בחשבון את צבע היהלום ואת ערך האבן לפני ביצוע רכישה.

טבעת אירוסין יהלום ורוד מדבר כרכים על אהבתם של שני אנשים. הצבע הוורוד נקשר זה מכבר לרגשות מתוקים יותר. בתקופה האליזבתנית האמינו כי ורוד מייצג אושר ועונג. זה קשור גם לרומנטיקה, רוך והרמוניה. היופי והנדירות של טבעת אירוסין יהלום ורוד הוא בטוח כדי ללכוד את הלב של מותק שלך.

טבעת יהלום ורוד יכולה להגיע בגוונים רבים – מסומק רך ועד פרץ צבע מתפרץ. זה יכול להיות כחול, אדמדם, כתום, או שהוא יכול אפילו להיות גוון עמוק של ורוד. טווח המחירים של יהלום ורוד תלוי בסולם דירוג הצבעים ובתקציב שלך. יהלום ורוד איכותי יעלה הרבה יותר מאשר ורוד זול יותר.

ניתן לשפר את צבעו של יהלום ורוד גם באמצעות חיתוך זהיר. יהלומים מהודרים נוטים להיחתך בצורה שונה מאלה חסרי צבע. גזרות מהודרות מאפשרות לצבע הוורוד להשוויץ בצורה הטובה ביותר. חתך עגול קלאסי הוא האפשרות הטובה ביותר, אך ניתן לחתוך יהלום ורוד גם לצורת לב או למרקיזה. אפשרות נוספת היא יהלום ורוד סינתטי, הדומה כימית ליהלום טבעי.