דברים שאתה צריך לדעת על סקייטבורד פעלולים

ינואר 22, 2023 0 Comments

ביצוע סקייטבורד פעלולים אינו משימה קשה אם יש לך את הטכניקה הנכונה. אבל יש כמה דברים שאתה צריך לשקול לפני שאתה מתחיל. הדברים הללו כוללים את הדברים הבאים: ‏

מה זה סקייטבורד פעלולים?

בין אם זה משחק וידאו או הופעה חיה, סקייטבורד פעלולים מעולם לא היה יותר כיף. ללא קשר לרמת המומחיות שלך, תיתקל באחד מארבעה תרחישים אפשריים כאשר תדרוך על הלוח שלך. החוכמה היא לבחור את הנכון ולהימנע מהמנוחה עם קצת מזל, אתה תהיה הקנאה של החברים שלך.

הפרס הנחשק ביותר בתחרות הוא שלך עבור לקיחה. למשל, נאמר לי שאלכס אולסון החליף את גארפילד בסט של ”גירל סקאבורד”. עם מספר הבנות ביחס לבנים, אין פלא שהמתמודדות האלה כל כך תחרותיות. אני מתערב שאלכס הוא הסקייטבורד הכי טוב בשכונה. חוץ מזה, הוא יודע הרבה על סקייטבורד.

למשל, יש לו תרגיל שכולל סיבוב של 360 מעלות של הלוח, מהלך ריקוד חצוף והרבה שאיפות והתנפחות. הוא גם מתגאה בצוות המגוון ביותר בספורט, אז הייתי אומר שהוא בכושר הטוב ביותר להצליח בטווח הארוך. אחרי שאמרתי את זה, שמעתי סיפורים על השריונות של המוזרים עם כמה מהיפות שהוזכרו לעיל. עם זאת, שרירי הזרוע שלו הם לא הדבר היחיד על דעתו. הוא גם מנסה לחקות את ג 'קי צ' אן של סקייטבורד. חוץ מזה, אני מעריץ גדול של האמרה הישנה, ”לא יכול להיות לך מנצח בלי קבוצה”.

זה גם רעיון טוב לזכור כי הפעלולים המשובחים ביותר לא תמיד מבוצעים טוב כמו שהם יכולים להיות.

סקייטבורד תעלול

אם לא פעלולי סקייטבורד או לא הגידול שלך תלוי בכמה גורמים. הגובה נקבע על ־ ידי גנים, הרגלי שינה, הרגלי אכילה ולחצים. סקייטבורד זה כושר טוב. זה גם יכול להגדיל את צפיפות העצם שלך.

החלקה יכולה להיות אימון נהדר, אבל זה גם יכול לגרום לפציעות. מחליקים תמיד צריכים ללבוש ציוד מגן. זה כולל קסדה ושומרי ברך. אם את בהריון, את צריכה להימנע מהחלקה ללא אמצעי זהירות מתאימים.

החלקה יכולה להטריד את הצמיחה שלך אם זה נעשה לא נכון. זה גם יכול לפגוע בלוחות גדילה. בנוסף, זה יכול לגרום לפציעות בצוואר ובגב.

הפגיעה הנפוצה ביותר בסקייטבורד היא חבלות בעקב. חבורות אלה מתרחשות כאשר מחליק מאבד שיווי משקל בזמן על הלוח. מחליקים קוראים להם ”שונאים”. אם הם רציניים, הם יכולים להרחיק מחליקים מהלוח להרבה זמן.

אימוני החלקה יכולים להגביר כוח וסיבולת של מחליק. זה גם מפחית כאבים וכאבים. אימוני החלקה יכולים גם לשפר את שיווי המשקל. כאשר המחליק הוא ברמה גבוהה יותר, הפעילויות שלהם יימשכו זמן רב יותר. מחליקים יכולים גם ללמוד יותר טריקים. זה יכול להוביל להחלקה עקבית יותר.

חשוב להתמקד בשרירי הליבה שלך, במיוחד בשרירי הבטן שלך, חשוב גם לוודא שהגוף שלך מקבל מספיק מנוחה.