גומיות שיער נגד כינים?

דצמבר 14, 2022 0 Comments

יש הרבה דרכים שונות להגן על עצמך מפני כינים, כולל גומיות שיער. חלקם טבעיים ומכילים שמנים חיוניים, בעוד שאחרים עשויים מחומר נטול חומרי הדברה. לא משנה איזה סוג של כינים תבחר, הקפד לעקוב אחר ההוראות בזהירות. למוצרים האלה תוחלת חיים של עד 20 ימים, אבל היעילות מצטמצמת עם הזמן. אתה צריך לשמור אותם במקום קריר ויבש להאריך את חייהם.

כאשר משתמשים בו כראוי, גומיות לשיער נגד כינים יכולות לשמור על ילדיך מפני כינים במשך שבועיים. גומיות שיער אלה יכולות להיות מיושמות במגוון דרכים, כגון לחמניות, צמות או קוקו. אין צורך ללבוש אותם על הקרקפת, דבר שעלול לגרום לגירוי. יש תרשים על המוצר שמציג שלוש דרכים ליישם את המוצר על הראש. חבילת לייס אאוט מספקת חודשיים של הגנה מפני כינים, והמוצרים ניתנים לשימוש חוזר במשך שלוש או ארבע פעמים.

אם אתה מודאג שאולי אתה סובל מכינים בראש, אתה צריך לבקר את הרופא שלך. הוא יכול להמליץ על מוצר תרופתי לטיפול בפגיעה. זה יכול להיות מוצר מוגזם או תרופה מרשם. הקפד לקרוא את ההוראות בקפידה ולהשתמש רק במוצרים שמומלצים על ־ ידי רופא. אם אתה לא בטוח, אתה יכול לנסות סירוק רטוב כחלופה לטיפולים כימיים. עם זאת, מוצרים אלה אינם עובדים 100%.

כינים מפוזרות בין בני המשפחה. המקור הנפוץ ביותר הוא מגע ראש בראש. הניטים חיים על ציפוי הראש במכוניות, שטיחים ובגדים שלבשו ליד הראש. בזמן שהראש לא קופץ או עף, הוא יכול לנוע מהר מאוד, וגם יכול לעבור על ידי אדם שנוגע בראשו של אחר. הדרך הטובה ביותר לטפל בכינים היא לתפוס את זה מוקדם. אם אתה חושש להפיץ כינים, אתה תמיד יכול להיפטר מהן לפני שהן יתפשטו ברחבי הבית שלך.