איך לבחור את מגפיים לילדים?

מגפיים לילדים
יוני 15, 2023 0 Comments

מגפיים הם מרכיב בלתי נפרד מלבוש החורף של ילדכם, השומרים על כפות רגליו חמות ויבשות כאשר משחקים בחוץ בשלג או בקרח.

בחירת מגפיים מתאימים עבור הצעיר שלך יכול להיות תהליך קשה. חיוני שגודל כף הרגל שלהם יימדד במדויק.

למה כדאי לקנות מגפיים לילדים?

מציאת מגפיים מתאימות לילדיכם יכולה להיות מאתגרת, עם אפשרויות שונות אטומות למים, מבודדות וגומי לבחירה. בעת ביצוע בחירה זו, עליך לקחת בחשבון גם באילו פעילויות הם יעסקו בזמן שהם נועלים את המגפיים הללו.

מגפיים עמידים למים הם השקעה חכמה לילדים החיים בסביבות המועדות לגשם או סופות שלגים תכופות, מכיוון שהם שומרים על רגליים יבשות תוך הגנה מפני סיכוני כוויות קור והחלקה וליפול על קרח או שלג.

המגפיים מגיעים במידות המתאימות לפעוטות, ילדים קטנים וילדים גדולים. ישנם סגנונות שונים לבחירה; המפתח הוא בחירת מגפיים שיעטפו היטב את כף הרגל של ילדכם, מכיוון שכל דבר רופף מדי עלול להוביל לפציעה.

מגפיים מבודדים הם בחירה מצוינת לילדים שמבלים חלק ניכר מזמנם בחוץ, מכיוון שהם שומרים על חום הרגליים תוך שהם פשוטים לנעלה והורדה, ומבטיחים נוחות מקסימלית כשהם נועלים על ידי הקטן שלכם.

מגפיים ננעלים בדרך כלל לפעילויות חוצות כגון מזחלות, סקי וטיולים. עשויים מחומרים כמו עור, גומי או ניאופרן, הם מגיעים במבחר צבעים כדי שתוכלו למצוא את הזוג האידיאלי עבור ילדכם.

מגפיים עמידים למים יכולים לעזור להבטיח שכפות רגליו של ילדך יישארו חמות ויבשות בעת הליכה בשלוליות או גדות שלג. חפש מגפיים העשויות מחומרים עמידים למים כמו גומי או ניאופרן לתוצאות מיטביות.

ילדכם צריך לנעול נעליים נושמות כדי לשמור על כפות רגליו מלהזיע יתר על המידה ועם אחיזה טובה כדי למנוע החלקה או נפילות על משטחים רטובים או חלקלקים.

מגפיים עמידים למים צריכים להתאים בנוחות על רגליו של ילדכם כשהם גדלים במהירות, וקטנות מדי עלולות להישחק במהירות. בנוסף, הקפידו לרכוש דגמים עם כובעי עקב שכן אלו יספקו תמיכה נוספת במהלך ההליכה.

האם מגפיים טובות לילדים?

לא משנה אם זה מגפי גשם או שלג לילדים, הנוחות תמיד צריכה להיות במקום הראשון בקניית נעליים עבורם. ללא תמיכה מספקת או התאמה הדוקה מדי, עלולות להתפתח שלפוחיות אשר בתורן גורמות לבעיות בריאות רבות אחרות בהמשך.

לפני שתבחרו מגפיים לילדכם, שוחחו איתם על העדפות הנוחות שלו ובקשו ממנו לנסות כמה סגנונות – ואז הסתובבו בהם קצת כדי להעריך איך הם מרגישים.

ילדים אוהבים לבחור את הבגדים והנעליים שלהם בעצמם, אבל אתם חייבים להיזהר מלרכוש משהו שלא מתאים לעונה. לנדס' אנד מציעים מגפיים אופנתיות לילדות ולבנים כאחד שיגנו על הרגליים מפני פגעי מזג האוויר – אפשרויות נהדרות שמציעות לנדס' אנד הן אלו שהן מציעות ב-Lands' End!

זכור שכפות רגליהם של ילדים גדלות בקצב מדהים, כך שכאשר רוכשים נעליים עבור ילדך, כדאי לרכוש משהו שיוכלו ללבוש מספר עונות לפני שהם גדלים ממנו. אם מתלבטים איזו מידה לרכוש תעלה חצי מידה או אפילו מידה שלמה כדי להתאים גרבי חורף עבות ולאפשר מקום לצמיחה.

ילדכם זקוק למגפיים שיספקו לו חום נאות בסביבות קרות מבלי להתהפך בזמן ההליכה, מה שהופך את ההתניידות למאתגרת יותר. שקול לרכוש עמיד למים.

אם כפות רגליו של ילדכם יתקררו במהלך זמן המשחק בחוץ, שקול לשכב שכבה נוספת של חום עם שילוב של תוחם וגרבי צמר כדי להוסיף שכבת הגנה נוספת ולהימנע משלפוחיות כאשר נועלים מגפיים עם חפתים עבים יותר. זה עשוי לעזור להבטיח זמן מהנה יותר על הרגליים!

השקעה במגפיים מבודדים איכותיים שיעמדו במבחן הזמן היא רכישה זולה אך נבונה לילדים בכל הגילאים. יתר על כן, סגנונות ניטרליים מגדריים עשויים אפילו לאפשר לאחים או אחים להעביר אותם כשהם גדלים.

מה המטרה של מגפיים לילדים?

מגפי ילדים מספקים לילדכם אמצעי יעיל לחקור בחוץ ולשחק מבלי לחשוש מרגליים רטובות או קרות, במיוחד בימים גשומים או בחודשי החורף הקרים יותר.

ניתן לנעול מגפיים להליכה, טיולים רגליים, סקי והחלקה על הקרח וכן להגן על רגליהם של ילדים מפני תנאי מזג אוויר קשים כגון בוץ, מים, שלג ושלג.

בעת רכישת מגפיים לילדים, בחרו זוג שמתאים היטב אך מספק להם מקום לצמוח לתוכם. בדרך כלל, המגפיים צריכות לשבת בחוזקה סביב האף תוך הפעלת לחץ קל מהערפד שלהן.

ילדכם אמור להיות מסוגל לנענע את בהונותיו בחופשיות בזוג מגפיים המיועדים לילדים. יתר על כן, אלה צריכים להתאים היטב סביב שתי רגליו במידת האפשר; אחרת, הגדל עד שתמצא אחד שכן!

זוג מגפיים אידיאלי לילדים צריך לכלול בטנה עמידה למים כדי לשמור על הרגליים יבשות – חשוב במיוחד לילדים פעילים שנוטים להזיע הרבה! תכונה זו יכולה לעשות את כל ההבדל למניעת הזיעה מהעור שלהם.

אם ילדכם נאבק לשמור על כפות רגליו יבשות, גרביים וספינות מנדפות לחות יכולות לעזור להם להישאר נעימים בעודם יבשים; חלקם אפילו מכילים תכונות אנטיבקטריאליות להפחתת ריח כף הרגל.

פתרון אחר יהיה השקעה בצורות מגפיים להכנס למגפיים ולעזור לשמור על הגזרה. הם ימנעו מהמגפיים של ילדכם להתפורר ככל שהוא נועל אותם לעתים קרובות יותר ככל שיעבור הזמן.

הילדים שלכם יכולים לרכוש ספריי איטום כדי לשמור על מגפיים נקיים כשהם רטובים, כמו גם לדחוף חבילות עיתונים לתוך בהונותיהם כדי להאיץ את הייבוש לאחר שהתיזו עם מי שלולית או שלג.

מציאת הנעליים המתאימות לילדכם לא רק תשמור על כפות הרגליים שלו בריאות ונוחות, אלא גם יכולה להוסיף אלמנט של כיף ואינדיבידואליות לארון הבגדים שלו. עם שפע של סגנונות וצבעים לבחירה, אתה בטוח תמצא זוג שנראה פנטסטי תוך עמידה לאורך שנים.

איך בוחרים מגפי חורף לילד?

כאשר קונים נעלי חורף, בחירת המידה המתאימה היא בעלת חשיבות עליונה. מגפיים גדולים או קטנים מדי עלולים לגרום לאי נוחות לילדים המנסים ללכת בהם; כדי למנוע מבעיה זו להתעורר, למדוד את כפות הרגליים שלהם לפני השימוש במדריך מידות זמין אם קיים.

רכשו מגפי חורף העשויים מחומרים איכותיים כמו עור או ניילון שיגנו על רגלי ילדכם מפני טמפרטורות קרות, שחיקה ופנצ'ר.

בידוד הוא עוד שיקול חיוני בבחירת מגפי חורף לילדים. בהונות הרגליים הקטנות נוטות להתקרר תחילה וכוויות קור עלולות להתרחש במהירות אצל אלו שנחשפו לקור, כך ששמירה על כפות רגליהם חמות ויבשות בזמן משחק בחוץ היא חיונית.

זוג מגפי שלג טוב צריך להתרומם לפחות באמצע השוק ולהיות אטימות מספיק סביב החלק העליון שלהם כדי לכסות מכנסיים עבים או חליפות שלג, כדי למנוע משלג מעד פנימה ולחות להיכנס פנימה דרך החלק העליון שלהם. גובה זה יגן מפני החלקה בתנאי שלג ועדיין מציע בידוד רב מפני כניסת לחות דרך המשטח העליון שלו.

שלב שני הוא מציאת מגפי חורף שיקלו על הלבוש וההורדה של ילדכם. רצועות סקוטש עם הגדרות רוחב מתכווננות או סגנונות החלקה שאין צורך לקשור הם פתרונות מצוינים בהקשר זה.

ילדיכם לא יזרקו התקפי זעם אם המגפיים שלהם נוחות וקל משקל – עוזרים לשמור על התקפי זעם למינימום ולהבטיח שהם יוכלו ליהנות מללבוש את הנעליים החדשות שלהם כל היום. גם מגפי השלג הנכונים לא יעייפו אותם!

מכיוון שהילדים שלכם יבלו שעות רבות בחוץ בתנאי גשם, שלג או קרח בחורף הזה, מגפיים עמידים למים לילדים צריכים להיות מצוידים גם בהגנה אטומה למים. זה יהיה גם חכם לבחור במגפיים העשויים מחומרים נושמים באופן טבעי כמו פליס.

לבסוף, חיוני שילדכם ילבש הנעלה עם סוליות מונעות החלקה המיועדות לעמוד בתנאי קרח. סוליית גומי איכותית תציע אחיזה נהדרת ותעזור לשמור על כפות רגליהם מפני החלקה על הקרח.

לרכישה לחצו:

https://malmush.com/product-category/%D7%A0%D7%A2%D7%9C%D7%99-%D7%99%D7%9C%D7%93%D7%99%D7%9D/%D7%9E%D7%92%D7%A4%D7%99%D7%99%D7%9D-%D7%9C%D7%99%D7%9C%D7%93%D7%99%D7%9D/