קערת אוכל לכלבים

קערת אוכל לכלב
אוגוסט 22, 2022 0 Comments

בעת בחירת קערה אוכל לכלבים, לחשוב על סוג של צלחת שאתה רוצה. כלי זכוכית נהדרים, מכיוון שהם אינם נקבוביים ולא ילכדו חיידקים או חיידקים. עם זאת, עליך לבדוק שבבים באופן קבוע. מאכלים אלה עשויים שלא להתאים לכלבים שאוכלים כמו שדים טסמניים, מכיוון שהם יכולים להרוס אותם בקלות. לחלופין, כלי חרס הם בחירה מצוינת בגלל תכונותיו הלא נקבוביות. אתה תמיד צריך לבדוק את הזיגוג כדי לוודא שהוא בטוח לאכילה.

קערות אוכל לכלבים הן חיוניות

עיצוב קערה נכונה היא חלק חיוני של הבעלות על הכלב. כלבים, כמו אנשים, אוהבים לבלוע את האוכל שלהם. כלבים יכולים לבלוע גם אוכל וגם אוויר אם הקערה נמוכה מדי או גבוהה מדי. זה יכול להוביל לגז או להתפיח. קערות מוגבהות יכולות למנוע בעיות אלה ולהקל על חייך. אתה תאהב את היתרונות של קערות מוגבהות, לא משנה אם הכלב שלך הוא גור וחיית מחמד מבוגרת יותר.

ישנן אפשרויות רבות לקערות כלבים. חלקם נועדו במיוחד עבור כלבים. חלקם מורמים ומעוצבים כמו כלבים, ואחרים עשויים להיראות כמו קערה רגילה. אתה יכול גם לקנות קערות מוגבהות לכלבים גדולים. אתה יכול לקנות קערות שגובהן 6 אינץ 'או 10 אינץ' מהקרקע למי שיש לו מקום מוגבל. אתה יכול גם לקנות קערות שאוספות מים לכלב שלך כשהוא שותה. אם אין לך מקום לקערת כלבים גדולה, מעמד מברזל יצוק עשוי להיות אופציה. קערת כלבים יכולה לשמש כמבטא דקורטיבי לביתכם.

זה חיוני כדי לקבל קערת אוכל לכלבים. כלבים נוטים באופן טבעי עם הפנים כלפי מטה ולכן קשה להם לזהות אנשים מתקרבים. אז שיש קערה מוגבה יעזור להרגיע את הכלב שלך למטה לחסל את הלחץ על הצוואר והגב. אפשר להפוך את הראש של הכלב גלוי יותר, אשר יכול לעזור עם התנהגות תוקפנית. זה חשוב במיוחד עבור כלבים כי הם נוטים להתנפח.

איך בוחרים את קערת האוכל המתאימה לצרכי הכלב שלכם?

קערת אוכל צריך להיות בגודל כדי להתאים לצרכים של הכלב שלך. קערה אחת לא יכול להיות מספיק עבור שני כלבים, אבל אחד כפול יכול. נירוסטה קערות הם היגיינה, עמיד, וקל לניקוי. אם אתה בחוץ, הם עשויים להיות לא נוחים מדי עבור הכלב שלך. להלן מספר טיפים לבחירת הקערה המתאימה לצרכי הכלב שלך.

ראשית, בחר חומר. נירוסטה קערות הם ביותר עמיד, מה שהופך אותם הבחירה הטובה ביותר עבור הכלב שלך. בעוד הם עמידים, כלבים יכולים ללעוס אותם, אשר עלול לגרום שטר וטרינר חסון. כדאי גם לבחור קערה העשויה מחומר לא רעיל כמו מלמין, שהוא בטוח למדיח כלים וקל לניקוי. עבור עמידות נוספת, קערות יכול להיות מצויד עם פנים של נירוסטה.

שקול את גודל הכלב שלך. כלים מפלסטיק קלים לניקוי, בטוחים למדיח כלים וזולים יחסית. היו מודעים לסכנות הפוטנציאליות. לכלבים יש נטייה ללעוס פלסטיק, כך שחתיכות קטנות יכולות להגיע לבטן הכלב שלך. היזהר אם הכלב שלך לועס כלים מפלסטיק. קצוות חדים עלולים לגרום לפציעות קשות ולפגיעה בפה. הכלב שלך עלול להפיל בטעות את קערת הפלסטיק מכיוון שהם אינם כבדים כמו קערות מתכת.

האם עדיף קערות כלבים מורמות או מונמכות?

ישנן סיבות רבות לשקול העלאת או הורדת קערות האוכל של הכלב שלך. מכשירים אלה יכולים להרים את קערת הכלב לכתפיו, מה שמפחית את העומס על צוואר הכלב. מזינים מוגבהים עשויים להועיל לגזעים קטנים של כלבים. מכשירים אלה תוכננו במקור כדי לסייע לכלבים הסובלים מהתנפחות, הרחבת קיבה, ו התפתלות מעיים. נפיחות, מצב בו אוכל נתקע בוושט, עלולה לגרום לאי נוחות ואף למוות.

קערות לכלב יכול להיות הרים או הוריד כדי לעזור דלקת פרקים או מבוגרים כלבים לשמור על יציבה טובה יותר ולהפחית מתח. למרות היתרונות החיוביים שלה, כמה מומחי בריאות קישרו גם את קערות הכלבים המונמכות או המוגבהות לנפח קטלני. מחלה זו שכיחה יותר בגזעים גדולים של חזה חבית, זכרים וכלבים עם קרובי משפחה שסבלו ממנה. אם הכלב שלך אובחן כחולה במצב זה, חשוב להתייעץ עם הווטרינר שלך כדי לוודא שקערת הכלבים המוגבהת או המונמכת בטוחה ומתאימה לבריאות הכלב שלך.

קערת כלבים מוגבהת או מונמכת תפחית את הבלגן ותשפר את הנוחות של חיית המחמד שלך. ישנן אפשרויות רבות לגבהים של קערות אוכל לכלבים מוגבהות. עם זאת, חשוב למדוד את גובה הכלב שלך כדי לקבוע את הגובה הנכון. קערה גבוהה יותר מומלצת לכלבים שגבוהים מבני אדם ממוצעים. קערות אלה גם נוחות יותר לניקוי מכיוון שניתן לכוונן אותן.

פרטים נוספים על קערות אוכל לכלבים: https://www.olamahay.co.il/%D7%A7%D7%98%D7%9C%D7%95%D7%92-%D7%9E%D7%95%D7%A6%D7%A8%D7%99%D7%9D/%D7%9B%D7%9C%D7%91%D7%99%D7%9D/%D7%9B%D7%9C%D7%99-%D7%90%D7%95%D7%9B%D7%9C-%D7%95%D7%A9%D7%AA%D7%99%D7%94-%D7%9C%D7%9B%D7%9C%D7%91