בחירת עכבר למחשב

עכבר למחשב
אוקטובר 22, 2022 0 Comments

עכבר למחשב הוא מכשיר המאפשר להזיז את סמן העכבר. הוא משמש גם לשליטה בפונקציות המחשב שלך. ישנם מספר סוגים שונים של עכברי מחשב. במאמר זה תלמד מדוע כדאי להשקיע באחד ואיזה לקנות. ישנם יתרונות רבים לשימוש באחד, ואנו נסקור כמה מהגורמים העיקריים שעליכם לקחת בחשבון.

סוגים שונים של עכבר למחשב שלך

כשמדובר סוגים שונים של עכברים עבור המחשב שלך, יש לך הרבה אפשרויות. ישנם דגמים אלחוטיים, עכברי משחק, עיצובים ארגונומיים ועוד. חשוב לדעת מה הצרכים שלך לפני שאתה רוכש עכבר. שימוש בסוגים שונים של עכברים יכול גם לעזור לך למצוא את המתאים לצרכים שלך.

עכברי אצבעות עובדים מצוין עבור יישומים אופייניים, אך הם אינם עושים עבודה נהדרת לעריכת תמונות או למשחקים. בנוסף, עכברי אצבעות דורשים תרגול רב לשימוש. לעכברים אופטיים יש לד או לייזר למעקב אחר תנועת הסמן. יש להם גם תכונות נוספות כגון תאורה להתאמה אישית.

עכברי גלילה מתפקדים כמו עכברים קונבנציונליים אך משתמשים בגלגל גלילה. עכברי גלילה הם בדרך כלל חוטית, אבל יש אפשרויות אלחוטיות זמינות, מדי. יש להם לחצנים נוספים שניתן לתכנת לבצע משימות ספציפיות. עכברי גלילה יקרים יותר מעכברים קונבנציונליים, אך הם שימושיים ליישומים רבים.

ישנם סוגים שונים של עכברים אופטיים בשוק. עכברים אלה להשתמש נוריות כדי לזהות תנועה, במקום כדורי גומי. הנורית פולטת אור אדום, אשר קופץ מעל השולחן כדי להפוך את העכבר לזוז. את אור משקף לגבות מהשולחן והוא זוהה על ידי אור-גלאי שבב. המחשב יזהה את התנועה וישתמש במידע כדי לנוע על המסך.

מדוע כדאי להשקיע בעכבר למחשב?

אם אתה משתמש במחשב שלך למשחקים, עליך להשקיע בעכבר שיתמוך בסגנון המשחק שלך. עכברים מסוימים מיועדים לגיימרים, בעוד שאחרים מיועדים למשתמשים רגילים. לגודל העכבר שלך תהיה השפעה רבה על הנוחות, לכן הקפד לבחור עכבר שמתאים היטב. עכבר קטן עלול לגרום לאצבעותיך להתכווץ או להיפגע. עכבר גדול יכול גם להרגיש מביך.

ישנם גורמים רבים שיש לקחת בחשבון בעת בחירת עכבר למחשב. ראשית, בדוק את טווח הדפי.פי. אם אתה משחק משחקים, אתה רוצה לבחור עכבר שיכול להתאים בקלות. בהתאם למשחק שאתה משחק, ייתכן שתרצה עכבר עם טווח די פי הגבוה ביותר, אבל זה לא חיוני אם אתה משתמש בו רק למשחקים.

שיקול נוסף הוא חיי הסוללה. עכברים אלחוטיים עשויים לדרוש החלפת סוללה אחת לכמה שבועות, בעוד שעכברים נטענים עשויים להיות בעלי חיי סוללה של עד 24 חודשים. לחלק מהעכברים יש אפילו אינדיקטורים ברמת הסוללה, כך שתדע מתי הסוללות שלך נחלשות. אם אתה משתמש במחשב שלך למשחקים, ייתכן שתרצה להשקיע בעכבר קווי כדי למנוע בעיות סוללה.

לאחר מכן, בחר את גודל העכבר. עכבר בגודל הנכון יעזור לך להשיג את האחיזה הטובה ביותר האפשרית. אם יש לך יד גדולה, ייתכן שתרצה להשקיע בעכבר גיימינג נוח וגודל לידך. זה ימזער את הסיכוי לפציעות בשורש כף היד.

איזה סוג של עכבר למחשב כדאי לבחור?

סוג עכבר המחשב שתבחר יהיה תלוי בצרכים שלך. ייתכן שתרצה לקבל עכבר רגיש אם אתה משתמש ביישומי מחשב הדורשים תנועות עדינות, כגון עריכת תמונות או תוכנת עיבוד 3 ד. לחלופין, ייתכן שתרצה עכבר עם תמיכה במחוות, כמו לוח מגע. ישנן גם מגוון דרכים להגדיר את העכבר כדי שיהיה נוח עוד יותר. אתה יכול לעקוב אחר מדריכי הגדרת העכבר של מיקרוסופט עבור חלונות 10 כדי ללמוד כיצד להתאים אישית את העכבר.

עכברים אלחוטיים זמינים גם כן. סוג זה נוח וזול, אבל הוא פחות מדויק מאשר עכבר אופטי. עכבר קווי דורש כבל ואילו עכבר אלחוטי לא. הוא מתקשר עם המחשב שלך באופן אלחוטי באמצעות אות 2.4 ג 'יגה הרץ או בלוטות'. בנוסף, העכבר האלחוטי הוא יותר נוח לך, ומאפשר לך להשתמש בו בכל מקום שתרצה.

העכברים האופטיים והלייזר משתמשים באור כדי לעקוב אחר התנועה. עכברים אופטיים דורשים משטח לא מבריק לעבודה. לעומת זאת, עכברי לייזר מדויקים יותר ועובדים על יותר משטחים. בעוד ששני הסוגים נהדרים לשימוש רגיל במחשב האישי, האחרון בעל דיוק טוב יותר.

גורם חשוב נוסף בבחירת עכבר למחשב הוא די.פי. די פי מייצג נקודות לאינץ'. ככל שהעכבר גבוה יותר, כך העכבר מהיר ומדויק יותר. עכברים גבוהים יותר חשובים אם אתה משתמש בצגים ברזולוציה גבוהה.

לפרטים נוספים על עכברים למחשב, לחצו כאן: https://sphone17.com/%D7%A6%D7%99%D7%95%D7%93-%D7%94%D7%A7%D7%A4%D7%99-%D7%9C%D7%9E%D7%97%D7%A9%D7%91%D7%99%D7%9D/%D7%A2%D7%9B%D7%91%D7%A8%D7%99%D7%9D